Phil & Ted syskonvagn del 17
Tack för svaren! Får se om jag hinner testa det idag.
Bess: Den nya Explorern finns på PTs hemsida. Prova länken nedan:
philandteds.com/products/push/explorer
Tack för svaren! Får se om jag hinner testa det idag.
Bess: Den nya Explorern finns på PTs hemsida. Prova länken nedan:
philandteds.com/products/push/explorer
Bananna: Har också en sport. Mina barn väger 10kg och 15kg. Jag har aldrig haft något problem med var de sitter så länge som jag har satt i ett av barnen i huvudsitsen först. Har nästan alltid min lilla fram då storasyster vill åka, gå, åka, gå, åka osv. Jag tycker inte att vagnen är baktung men du kanske kan prova själv när du har en vuxen med som kan hålla i vagnen? Det kan ju skilja lite på vagnarna beroende på hur man har sina väskor och annan last.
Ska tillägga att jag även har kört vagnen med bara den lilla bak (när storasyster absolut skulle åka framme till dagis och jag inte orkat lyfta fram lillasyster) och det har gått bra men det är inte att rekommendera för det känns lite lurigt i uppförsbackar och när man går uppför trottoarkanter.
Rosenbarn: Tycker också att det är lite dåligt att liggläget är borta men vad jag har förstått så kan man använda Sportens syskonsits på Explorern.
I övrigt tycker jag att Explorern verkar toppen för de har fixat de grejer som jag har saknat mest på Sporten: steglöst ryggstöd, rörlig sufflett, två spännen till selen, plastskydd till fötterna, bromsen samt suflett på syskonsitsen.
Då har man fått sålt Sporten, ska bara bli av med Cloudysuffletten också. Gick mycket fortare än jag trodde så nu står jag utan syskonvagn tills Explorern kommer. Längtar
Linn 80: Har du möjlighet att åka och få vagnarna demonstrerade för dig? Brukar vara lättare att bestämma sig om man har klämt lite på dem. Då vet du även hur den ska känns om ni köper en begagnad. Har du inte det så finns det filmer på YouTube där de går igenom vagnarna. Sök tex på Phil & teds dash. Har ni inte jättebråttom med att få vagnen samt om budgeten tillåter så kanske ni även kan fundera på en Explorer.
Är det bara jag som tycker att explorer är fulare än sporten?? Gillar inte att de inget tyg e på huvudsitsen baktill utan man ser plasten med hålen i,ser lite B ut.
Sen e de väl klart bättre osv i själva funktionen,hehe men jag känner jag går mer efter utseendet
Gillar inte att den har röda dynor......el finns de o välja andra?? vekrar ju inte så;-(
Explorer finns fem olika utförande (vagn/färg på dyna): svart/röd, svart/blå, svart/svart, svart/grön samt grön/grå. Man kan även köpa dynorna som tillval (om man tröttnar på färgen).