Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Phil & Ted syskonvagn del 17

Ville Mor skrev 2010-03-04 12:59:47 följande:
    Åh, vad snällt! Väntar med spänning!
    Så lite så
    Nu finns bilder.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Ville Mor skrev 2010-03-04 13:07:34 följande:
    1000 tack. De hängde ner lite mer än vad jag hade föreställt mig men det får nog bli en sån ändå. Måste bara flörta lite med sambon, de är ju inte gratis direkt. Gillar inte skötväskan på sidan alls. Den är för fullpackad hela tiden så den står ut.
    Ja dom hänger ju ner en del men det funkar absolut tycker jag, dom är ju ändå ganska så små mot en stor skötväska.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    bohusbebis skrev 2010-03-04 13:30:20 följande:
    Minikånkarna är ju väldigt söta... Har du testat att hänga dem längre fram, där bumperbaren sitter? Skulle det gå tro, eller hänger de ner för mycket? Mina barn har åxå ryggsäckar men inte med "knäppe" som på hederliga kånken, så jag har inte kommit på nåt sätt att hänga fast dem utan knölar in i varukorgen... Men nån hade använt karbinhakar/stripes till sin skötväska, så kanske man kunde göra förstås...
    Ja dom är helt underbart söta
    Ja jag testade den innan och jag tyckte dom hängde ner för mycket.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Vem var det som ville ha Mini Kånken?
    Zillstar har 20% idag lördag med koden vår.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    ängeln83 skrev 2010-03-06 08:16:25 följande:
    Vem var det som ville ha Mini Kånken?Zillstar har 20% idag lördag med koden vår.
    Fel va mej, koden är kalas
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Ett litet tips för er som jagar Mini kånkar, www.zillstar.se har 30% på dom denna vecka (279 kr), frakten är 29 kr.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Saaaraa skrev 2010-03-11 13:07:46 följande:
    Kan man hänga en sån där mini kånk på handtaget, som en vanlig skötväska utan att den är ivägen för bebisen som ligger? Har funderat på en sån men inte vågat beställa någon än! Fast den kankse hänger bra på sidan också??
    Vi har våra på sidan, dom hänger kanon bra där, tror jag la in bilder i BT för några dagar sen.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Rosenbarn skrev 2010-03-11 18:03:23 följande:
    Ni som har Cloudy sufflett är ni nöjda?? hur fäster man dem, hittat den för 199kr och akta bil´ligast 249kr......vet inte hur ja ska göra..har en vibe
    Vi är super nöjda med vår Cloudy sufflett. Man sätter bara fästena på syskonsitsens ram och skruvar åt till den sitter fast.
    Dock kan jag sakna att den inte är mer vind/vatten tålig, det är ju främst en UV sufflett.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    BubbelGuppie skrev 2010-03-23 15:22:09 följande:
    har en pot sport min lillekille har redan vuxit ur mjukliften vad gör jag nu???.. han är bara 2 månader
    Du kan ju bädda i liggdelen utan mjukliften, köp en liten madrass och kanske en åkpåse och lägg i.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    smulis 87 skrev 2010-04-06 11:30:42 följande:
    Hur funkar p&t vagn i snö?fastnar den mck och så eller är de inga större problem?funderar på en sport :) just för priset skull, fast är viben bättre kanske?
    Jag tycker P&T:n funkar kanon i snön, vi har en Sport.
    Vi provkörde alla P&T:s modeller innan vi köpte och den vi gillade bäst var Sporten, inte bara för prisets skull utan för att den kändes helt klart smidigast.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    EHel skrev 2010-04-07 20:32:06 följande:
    Slänger in en fråga till; Hur gamla var era små när ni började ha dem i syskonsitsen bak?
    Vi satte dottern i syskonsitsen när hon var drygt 4 mån, då började hon protestera högt i liggdelen.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    happy73 skrev 2010-04-12 14:15:52 följande:
    Tack för måttet . Ni som har sporten är det någon som orkar mäta ryggen på den.
    Jag mätte just våran Sport och den är 49 cm.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Specialadaptrarna ser ju kanon ut, dottern är inte alls nöjd med att sitta i baksätet längre, antar att hon vill se oss, men funkar det att ha syskon i stora sitsen när man har adaptrarna och syskonsitsen, eller blir det för trångt?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Li 82 skrev 2010-05-03 21:30:30 följande:
    Ni med erfarenhet av phil and teds vagnar, vill ni dela med er? Är ni nöjda? Jag funderar på att köpa en sport. Har 2år o 2mån mellan mina barn. Den yngsta är nu 8veckor o ca 60cm lång, idé att köpa en mjuklift? (tycker den ser så liten ut)
    Vi är super nöjda med våran Sport, har en 3 åring och en 6 månaders. Jag hade nog skippat åkpåsen om jag vore som du, lägg i en madrass och ett täcke/filt istället, mjukliften är liten, min dotter fick bara plats i sin tills hon var 3 månader. Jag tycker dom ligger ombonat där nere även om man inte har liften.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Har nu fotat våran P&T inför försäljning då den aldrig används längre, köpte den i februari så det känns ju lite snopet
    Men hur är det nu med garanti? Följer den med nästa ägare eller hur är det?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    HemmaHosSofi skrev 2010-05-11 19:00:52 följande:
    Får jag fråga vad du har tänkt dig för vagn istället?
    Såklart du får
    Var ju i valet och kvalet från början om vi skulle ha syskonvagn eller inte eftersom sonen blev 3 år i mars, nu åker han väääldigt sällan vagn så vi ska köpa en Emmaljunga Ozone city till dottern istället, hon är bara 7 mån så jag vill gärna ha henne mot mej istället.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Vad hade ni satt för prislapp på en P&T Sport, inköpt februari i år, sparsamt använd, mest som shopping vagn. Syskonsits, oanvänd mjuklift, oanvänt dubbelt regnskydd och en Cloudy sufflett?
    (ingen annons)

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    bohusbebis skrev 2010-05-12 10:21:38 följande:
    Ängeln83, om man kollar på blocket vad de flesta går för så omkring 4.500 men jag hade sålt cloudysuffletten för sig för ca 350 kr (det gick de för på tradera). Man får ju en ny vagn för nästan samma pris (nu beg vagn med tillbehör). De vagnar som är dyrare ligger kvar, de som är billigare har redan sålts. Vill du sälja fort så sätt lägre pris.
    Ja det är alltid svårt det där med prissättning.
    Det dumma för vår del är att vi köpte den ganska så dyrt, var en impuls köp när vi var i stan en dag, hade vi tänkt två gånger så hade vi ju beställt från internet istället. Vi gav runt 7000 för den så 4000 kr känns ju ganska pissigt då den knappt är använd.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    TRUEHannapanna skrev 2010-05-12 12:16:18 följande:
    Vet att frågan kommit upp säker 100-tals gånger men jag har googlat och vet inte eiekrigt vad jag ska googla på! :PSen tror jag de är flera i tråden som säkert kan svara lätt på frågan; NÄR satte ni bebisen bak i vagnen?Min lilla är lite i minsat laget men jag har tagit upp vagnen nu och provat och hon sitter ju perfekt där.. men frågan är hur länge dom orkar när dom är små?Nelli  vill inte alls ligga plant utan vill sitta och hänga med och hon satt som sagt superfint där bak.. Jag tänkte försöka binda upp sitsen lite så de blir lite mer lut.. Svårt att förklara hur jag menar.. :P
    Vi satte dottern i syskonsitsen bak när hon var 2,5-3 månader, hon var också liten plutt men satt kanon där bak, det blir ju ungefär samma lutning som ett babyskydd så jag tror inte det är nån fara för dom att sitta så.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17