Phil & Ted syskonvagn del 17
Då borde du isåfall köpa till en Peanut. JAg hade ju syskonsitsen framfrö som skyddade när min lille var nyfödd..
Peanut är en liggdel som man har mot sig.
Då borde du isåfall köpa till en Peanut. JAg hade ju syskonsitsen framfrö som skyddade när min lille var nyfödd..
Peanut är en liggdel som man har mot sig.
På sporten sitter allt kvar...
Viben är nog vagnen för dig. Då har jag för mig att man kan ta bort allt tyg, och sätta dit Peanuten.
Körde min 9 kg. dotter ensam bak förra veckan...Det gick bra.
Ja, det verkar bekvämt.
Har inte behövt något specifikt till syskonsitsen när det blåser...Blåser det för mycket så åker skyddet på vare sig barnet sitter framme eller bak.
Barnet bak skyddas lite bättre än framme pga att huvudsitsen skyddar lite.
På vintern, i riktig snödriva är det bara min BrioNova som duger tycker jag.
Andra stummare vagnar blir för svåra. Men det är när det är oskottat. Fast Brion kan också få det för svårt med, då är det bara snöbroddar och bärsele som duger
Haha, vad olika det kan vara Och jag skulle bara genom snön här nere i Malmö
Men den var kanske våtare än eran snö?
Det enda jag tyckte var sämre, baserat på bilden, var att det inte är viloläge på syskonsitsen. Hur är det med viktne? någon som vet?
Vikten
Majmamman, om inte annat så borde det vara m¨ånga sportar och vibar på begagnat marknaden då....Så då kan man nog välja mellan prisvärda begagnade, eller Explorer...
Kanske affärerna rear ut mer med...
Min som har också suttit bak när han vägde 16...Nu väger han nog 17 och kan säkert sitta därbak, men har inte behövts...