• LiN88

heltäckande foundation för acnehy

Hej!

Någon som har ett bra tips på täckande foundation. Har acne och vissa ärr som jag vill täcka över. Jag är så trött på min hy nu och vill bara att den ska se bra ut även om det är "fejkat" med smink.
    Spelar ingen roll vad den kostar bara den täcker bra men inte ger massa nya finnar!

Så skriv ner alla tips ni har och om ni vet vad dem kostar!

Funderar på att testa Estée Lauders "duble wear stay in place" foundation men jag har hört att den kan täppa till porerna, några erfarenheter?

Väldigt tacksam för svar, jag är desperat!

• Svar på tråden heltäckande foundation för acnehy
  • LiN88

clinique har jag haft tidigare och har deras rengöring nu och har bara positiva erfarenheter från dem. Det är faktiskt just clinique eller estée lauder jag sitter och funderar på nu.
    Den där clinique du tipsade om, är det en foundation eller en concealer? Läste lite om den men fattade inte tiktigt :) Och räcker den länge? Vad kostar den?
    Mycket frågor :D

vilken tycker du är bäst av dem två? Jag vill se photoshoppad ut haha ne men jag vill få bort alla fula ärr och finnar så dem inte syns.

• LiN88

jag satt och letade runt lite till på nätet och hittade en från makeup store "studiofoundation" den ska ydligen täcka jätte bra. Man kanske ska testa den....
    Någon som gjort det eller har fler tips?

Svar på tråden heltäckande foundation för acnehy