Vad har ditt barn på sig idag då?
Sötskruttan 2 mån har en Pop-body, vita strumpbyxor från H&M och en gul ärvd klänning sen jag var liten.
Storebror vet jag ej, han är hos mormor! =)
Sötskruttan 2 mån har en Pop-body, vita strumpbyxor från H&M och en gul ärvd klänning sen jag var liten.
Storebror vet jag ej, han är hos mormor! =)
Min 2-månaders tjej: Vit omlottsbody med rosa kantband och blommor i olika färger, H&M, mjuka jeans med turkosa muddar som jag sytt själv (LillSpooky).
2-åriga sonen än så länge svart pyamas med döskallar.
2 månaders flickan: Svartgrårandig bodysuit med text 50% MAMA 50% PAPA 100% CUTE,
Storebror 2,5 år: Brunbeige raglantröja, bruna manchesterbyxor
Vi ska på kalas! 2-månaders: Vit body med prinsesskronor från H&M, jeansklänning och vita strumpbyxor med volang.
2,5 åring: Riddarbrynje-tröja och Nova Star-jeans.
Minxy: Superfint! Jag älskar också att sy!
2 åringen: Meandi döskallebyxor och blå tröja
3 månaders: Än så länge vitbeige pyamas.
Min 2 åriga son på dagis: Blåsvartrandig PoP-tröja och grönblårandiga puffbyxor jag sytt.
Min 2,5 månaders dotter: Vit långärmad body och gula hängselbyxor med natt-tåg som jag sytt.
Stora 2,5 år på dagis: Svartrandig raglantröja med blå kantband som jag sytt, grönvita byxor med blå muddar som jag sytt!
Lilla snart 3 månader: Vita velourtights, vit body och Pippi-klänning/tunika.
2 månaders: Bambibody från Disney, gröna mjukismuddbyxor från MOLO.
2,5 års på dagis: Röd lastbilströja från ? och drakjeans från Kapp Ahl.
Tiril 3 månader: Vit långärmad body name it, vita strumpbyxor H&M, förklädesklänning LillSpooky som jag sytt.
Kiron 2,5 år: Blårandiga mjukisbyxor Blingo, blå sockar Lindex, röd tröja Ellos.
Stora 2,5 år: Ljusblå tröja från H&M och landskapstights som jag sytt.
Lilla 4 mån: Landskapströja från Kapp Ahl, cerise velourmuddisar från Lindex.