Inlägg från: Smultrongott |Visa alla inlägg
  • Smultrongott

MILFarnas 10½e listtråd

Super Lise!

• Smultrongott
    SPA-kväll!

20 feb
    Nadia
    Ida
    Ulrika
    Helena
    Anniina
    Anna
    jenny

Same procedure as last year: Ta med skaldjur ( el vad du vill äta)+ dryck. Jag fixar välkomstdrink
     + dessert

4 sovplatser finns - men plats för fler om man tar med madrass el dyl.

Önskar sovplats
    :
    Ulrika

Inköp att fördela:
    Hårinpackning - finns
    Ansiktsmask-Jenny
    Bodylotion - Anna
    Läsk - Helena
    Godis-Jenny
    Chips - Helena
    Bröd-ulrika
    Aioli
    Mayo
    sallad o citron-ulrika
    Och allt annat ni kommer på!

Ta också med handdukar, badrock o tofflor om så önskas
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Smultrongott

Jenny: Hur tar du dig till Nadia????

• Smultrongott

Är oxå lite sugen på att sova över! Hade varit skönt att slippa en vaken natt

• Smultrongott
    SPA-kväll!

20 feb
    Nadia
    Ida
    Ulrika
    Helena
    Anniina
    Anna
    jenny
    Jeanette

Same procedure as last year: Ta med skaldjur ( el vad du vill äta)+ dryck. Jag fixar välkomstdrink
     + dessert

4 sovplatser finns - men plats för fler om man tar med madrass el dyl.

Önskar sovplats
    :
    Ulrika
    Jeanette
    Jenny
    Anna

Inköp att fördela:
    Hårinpackning - finns
    Ansiktsmask-Jenny
    Bodylotion - Anna
    Läsk - Helena
    Godis-Anniina
    Chips - Helena
    Bröd-ulrika
    Aioli - Jeanette
    Mayo - Jeanette
    sallad o citron-ulrika
    Och allt annat ni kommer på!

Ta också med handdukar, badrock o tofflor om så önskas
  • Smultrongott

Jenny: Han skulle nog försöka men ge upp när han vet att jag är där. Malva har blivit en riktigt liten mammagris på nätterna efter att N var i Åre kan han inte ta henne på nätterna utan att hon blir helt hysterisk och för att vi inte ska väcka Linus så gör vi det lätt för oss att jag tar henne när hon vaknar och N tar L när han vaknar.

• Smultrongott
    FYLLER-ÅR-LISTA

Linus 16 feb -07
    Malva 28 mars -09
  • Smultrongott

Någon som har fixat en ny tråd???? Hittar inte den i så fall så jag kommentera lite här.

Sofia: Jag får tårar i ögnen när jag läser om din förlossning. Helt underbar! Elliot är klockrent!

Grattis i efterskott Stina och Vilmer och Jeanette!!!!

Jeanette: Tycker som Jenny. Unna dig och I något speciellt på födelsedan. Det kommer hon att komma ihåg som ett festligt minne hela livet. Och Ullred är ju aldrig fel

Själv var jag ju där i fredags och hittade en hel del . Köpte bla. jeans, shorta,t-shirt och shorts till L. 3/4 jeans till mig i bagemodel , skinnjacka, scarfs, underkläder och en hel del leksaker. Hittade dock bara lite strumpor till M då de inte hade någonting i strl. 80 Men hon har så mycket kläder ändå så det gjorde inte så mycket.
    Jag hade en budget på 3000:- och när jag skulle betala var det ca.500 för mycket så det var bara att plocka bort. Pinsamt tyckte jag {#lang_emotions_embarassed}

Har en lite brevid mig som precis pillat sig i näsan och blev vansinnig när jag tog bort kråkorna. En tjej med humör här !

I lördags skulle vi ha 3/1 års kalas men då M fortfaraden små kräks så ställde vi in. Vi ska fira alla mars barnen efter påsk i stället.  Så vi tog det lugnt sprang en runda, handlade...
    Igår var vi på 6-års kalas. Alla barn sprang omkring som vildingar och lekte Star Wars.

Idag ska jag på utvecklingssamtal. Ska bli spännande ! Sedan går vi till kyrkan. Mys mys dag!!!

Just nu (alla dagar oxå) är barnen helt underbara! L hjälper till och han och M leker väldigt bra Älskar dom så!!!!!!!!!!!!!!

• Smultrongott

Anniina: M sov oxå valdigt väldigt mycket de första 4 månaderna. Jag tror att det var närmare 20 h per dygn. jag tyckte det var väldigt bra då man kunde ägna lite extra tid till l.

Svar på tråden MILFarnas 10½e listtråd