parasoll till barnvagnen?
jo när man går ut o går med vagnen så får tösen sol på sig har sett att andra har en parasoll men vet någon var man köper den och är den lätt att fästa?
jo när man går ut o går med vagnen så får tösen sol på sig har sett att andra har en parasoll men vet någon var man köper den och är den lätt att fästa?
Du har parasoll i varje baby affär och de är jätte lätta att montera, det är bara att vrida fast. Enkelt.
Vi har också problem med sol som kommer in i barnvagnen, det är bara det att vi tycker att parasollerna som finns att köpa är så fruktansvärt fula! Finns det inget bättre sätt att skydda mot sol? Eller har någon sett ett mindre gulligt och inte så puttinuttigt parasoll?
jag har en sjal som jag knytit fast i vagnen och sen drar för så att det inte kommer in nån sol=)
man kan använda en handduk oxå och sätta fast med klädnypa, kanske inte så snyggt, men de funkar
Har ett parasoll och det driver mej till vansinne. Det stannar inte i den position som jag vill, det gungar hit å dit, och blåser det det minsta flyger det åt alla håll. Så därför tog jag en filt å satte för idag när jag var ute. Nackdelen med det är ju att det blir så varmt. En i mammagruppen hade köpt ett på storken ( i göteborg) som var billigare än brios och mycket stadigare så kanske ska kolla in det.
Jag har ett mörkblått utan volang som inte är så gulligt. Köpt på babyplanet.
Fast jag tycker inte om parasoll. Har fäst det lite längre ner nu så att det nästan hakar i suffletten. På så sätt blåser det inte omkring lika lätt och täcker solen bättre.
Nu när min dotter börjar närma sig 1 år så går det bara att använda när hon sover eftersom hon inte gillar att det är i vägen.
Vi har ett grått parasoll från Barnens Hus. Det passar både på våran sittvagn och på sulkyn. Det är ett universal så jag tror att det passar på dom flesta vagnarna. Vi är nöjda med det och det finns i grått, blått, svart och kostade 129 :-