• La Lola

Tantig klänning?

Vad tycker du om denna klänning?
    Är den tantig?

Jag är snart 36 och tycker den är jättefin.
    Men det är kanske tanter som bär såna?

cellbes.se/Product/043912&sortDirection=Ascending&mid=972&oc=002

*mamma till Alma 9 år och Hedda född 13 mars-09*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-02 21:57
    Ni ska alltså rösta på om den är tantig eller inte.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tantig klänning?
  • Mad as snow

Själva snittet på klänningen är knappast tantig, med tanke på den insvängda midjan och fallet. Men mönstret har jag lite svårt för, det ser lite billigt ut (hittar inte ett bättre ord) på något sätt. Men tantigt är det väl inte, med tanke på hur mycket blommiga klänningar det finns.

Someone get me a fucking wiener before I die.
  • Tärning6

Tyckte den va fin inte alls så tantig men jag skulle heller aldrig köpa den sj, för det e inte min stil

• banansmoothie

Nej den var jättesöt, absolut inte tantig tycker jag som är 23 .

• mosterYster

Nej, den var jättefin! Jag älskar färgglada blommor på svart botten, har 4 klänningar (i helt olika modeller) som har detta mönster. Och jag får ALLTID beröm när jag har dem, VARJE GÅNG. Allt från "var hittade du den, jag MÅSTE ha en!" till "du ser ut som du kommer direkt från röda mattan, oh, superstjärna!" (sistnämnda när jag bar långklänningen med droppformad urringning och figurnära snitt).

• HelleGbg

Rätt snygg.
    Den svarta då.
    Härligt med lite färg i som blommorna!
    Snyggt till sommaren!

• tebax

Ja,  men 36 är väl inte så långt ifrån tant så

• Sunspot

Jag är 27 år och hade lätt köpt den!Men jag kanske inte är den bästa att fråga då jag personligen gillar lite tantig stil.Jag tycker den var jättefin.

• The past is now

Den svarta är inte snygg. Den vita kan man ju ha på sommaren...men jag skulle inte ha den. Tantig? Tja lite..

• Zimlis

Den va inte alls tantig - jättefin, den svarta då. Den vita va lite (läs mycket) mer {#lang_emotions_undecided}

• yuzz

Annat!

Det beror på hur den sitter, sitter den som på tjejen på bilden tycker jag inte att den är tantig. Men är man pluffsig och med massa bilringar finns den risken ja!

Svar på tråden Tantig klänning?