Inlägg från: TRUEHannapanna |Visa alla inlägg
  • TRUEHannapanna

Maj/Juni/Juli tråden 2008 del.8...

Vi har också hittat hit!

Tack Ninni!

♥ Elliot 21 Maj -08 ♥ bf 8 Mars -10 ♥
  • TRUEHannapanna

Gissningsleken: När kommer bebisarna? Och vilket kön blir det?

TRUEHannapannas Bf 8 mars

EnSanna: 5 mars

EnSannas Bf 14 mars

TrueHannapanna: 9 mars - Flicka
    menini-16 mars
    MCH: 18 mars-Flicka

ApplePie Bf 27 mars

EnSanna: 29 mars-Pojke
    Truehannapanna: 30 mars - pojke

• TRUEHannapanna

fixade lite i datumordning, hoppas de va ok! :)

• TRUEHannapanna
    JLS skrev 2010-02-04 21:57:22 följande:
    Åh vill bara ha bort all snö nu!! Kommer ingenstans, vagnen rullar ju för tusan inte och jag är inte direkt i form för att putta på den utav bara helsike får världens sammandragningar då. Så ja ska jag någonstans nu innan de plogat så är det med skjuts eller att folk får komma hit suck. Hade jag inte varit gravid med mkt sammandragningar vid sådan ansträngning hade jag ju självklart orkat köra med pulka eller något men det är världens vallar med snö här och var som man måste köra över. Ångrar att jag önskade mig en vit jul för det var inte värt detta
    åh ja jag är också less på all snö.. all snömodd som blir knäcker verkligen fogarna.. och som du säger skulle de va sååå mycket lättare med pulka.. men jag provade här om dan och de funkar verkligen inte ihop med mina fogar,. :/

Nu vill jag ha vår, och ja.. först vill jag ha en bebis! ;D
  • TRUEHannapanna

Hej hopp tjolahej i tråden!

Lilla NELLI kom med buller o bång i torsdags eftermiddag 14.53. Jag Hade ju tid för bedömning kl 10 och där sa läkaren först att man normalt sett INTE sätter i gång OM de absolut inte är gynnsamt o lalalala så de lilal hopp jag hade försvann rätt fort.. Sen undersökte han mig och sen sa han "Har du grejer med dej?".. Vilket jag ju itne hade. Hn sa att de såg gynnsamt ut och att förlossningen va väldigt lung för tillfället. Jag ringde henke o farmor o mormor o fixade med allt och gick sen ner till förlossningen.
    Dom tog hinnorna på mig vid typ 11.30 och sen gick allt i en rasande fart som sagt och ut kom hon 14.53!
    Hon vägde 3950 o va 52 lång!

Storebror älskar att kramas o gosa med henne.. ;)

Svar på tråden Maj/Juni/Juli tråden 2008 del.8...