• SaraA

Maj/Juni/Juli tråden 2008 del.8...

Hejsan. Inte varit inne här på evigheter. Grattar alla som fått små:D så mysigt. varit och snusat på en liten jag med. vännen min fick en för 4 veckor sedan.

Hoppas alla mår bra här inne. det gör vi iallafall.

Tänkte komma in oftare nu och fortsätta skriva.

Har säkert missat en himla massa.

• SaraA

åå va mysigt med två så. Skulle så gärna vilja ha ett lite syskon till Marwin. Men de får vänta ett tag än. Läser ju i skolan nu för tillfället och känner inte riktigt för att avbryta studierna. Men är ju lite mer än 2,5 år kvar att läsa. Tråkigt.

• SaraA

hejsan. :) roligt med pratiga barn:D

Marwin säger R klockrent han också. Och pratar som en 2-3 åring så han pratar på hela tiden. Säger meningar med 5 ord och använder sig av är och liknande.

BVC sköterskan blev helt paff när han kom på 1,5 års kontrollen hehe. roligt att höra.

Han började prata 3 ords meningar när han va 1 år och 4 månader och nu pratar han med 5.

Superroligt. för man förstår verkligen vad han säger också. :)

Någon annans lille som pratar såhär?

• SaraA

ja det är coolt att man verkligen kan prata med honom och föra samtal. :) Men hade gärna haft honom liten ett tag till hehe.

Det är roligt att höra alla bli förvånade när man säger att han bara är 1 år och 10 månader:D

• SaraA

Marwin tackar för att ni grattat honom och gratulerar alla som hunnit fylla år.

Inte varit inne på ett tag. Varit mycket nu som hänt innan sommaren och marwin har åkt på halsflus. började med kuren i onsdags:(

Men han börjar redan bli bättre

• SaraA

Hejsan alla. nu har jag inte skrivit på väldigt länge. Hinns inte riktigt med i alla svängar. Marwin har också börjat liite smått med träning av potta. är blöjfri när vi är hemma men inte om vi går ut. Ibland händer de dock olyckor.

Han vägde 13,5 och var 86 lång på senaste koll för 2 veckor sedan. eller ja jag gick dit för att väga han då vi hade förhinder på hans 2 års kontroll.

• SaraA

Hejsan. läser att ni fortfarande pratar här inne. hänt en hel del sen jag va här inne sist och har helt glömt bort denna sidan mellan varven på att som har hänt. Men nu när jag hittat hit igen så får jag väll hoppas på att den inte glöms bort igen.

• SaraA

Villa bara in här och kolla lite. Massor som händer i ens liv.

Vi bor för tillfället hemma hos min pappa. Hela familjen. Det brann i lägenheten under oss förra månaden och nu står vi utan både lägenhet och saker, gick att rädda lite foto och dop saker men det va de ända.

Men till en rolig nyhet så ska min prins bli storebror i mars. Så nu väntar vi liten igen, och så himla mycket man glömt. Men känner redan av det lilla livet. Är i vecka 16+0 idag:)

• SaraA

ellamy78. Grattis till den lille i magen :)

Jag är beräknad till den 6 mars. Så Nästa vecka är det dax för rutin ul. Men redan varit och sett bebisen 2 gånger. :P Myspys. 

Och en bra nyhet igen är att vi fått en lägenhet och flyttar den 1 december. Kanske tidigare. Håller tummarna. Blir en 4 då vi snart blir en till i familjen ju. Radhus också för den delen så trädgård har vi med:) SÅ skönt.      

• SaraA

Mch har Dock bara en sen innan. Men liten är beräknad om två månader. Vill bara att det ska vara över. Lagom trött på foglossningen nu. Men tänker ofta tillbaka på tiden med m i magen. Och att man saknar det massor sen när liten är ute.

• SaraA

Tack:) ja hoppas hon kommer imorgon eller på BF. Vill inte gå över men räknar nästan med det..

Svar på tråden Maj/Juni/Juli tråden 2008 del.8...