Inlägg från: PrickigBallong |Visa alla inlägg
  • PrickigBallong

Maj/Juni/Juli tråden 2008 del.8...

nu var det superlängesedan jag var inne igen.

Mio frågar efter att sitta på toaletten ibland, vi har en sån där ring.

Vi har potta  ckså, men hoppar gärna över den.

• PrickigBallong

Jag ser att ni pratar hårklippning.  Mio har blivit klippt 5-6 gånger.  {#lang_emotions_smile}
    Efter halvåret har det växt som ogräs. Jag vill att han ska ha långt hår, men det är så lockigt och virvligt att det ser knasigt ut.

• PrickigBallong

Mio har fått ögoninflammation och idag är det min tur att vara hemma. Han har varit hemma hela veckan så det är nog på bättringsväg nu. Jag ska ringa till vårdcentralen sen och be att få komma ner med honom.

Jag tycker mio har inte blivit riktigt frisk sen i julas, snorig och hostig.

• PrickigBallong

Hej i semestertider!
    Vad vägde era barn när de var två och hur långa var de?

Mio vägde 12,4kg och var 87 cm lång på 2-års kontrollen.

• PrickigBallong

Vi har en lokal fotograf som tar på förskolorna här runt omkring. Det är kanon. Han tar cirka 12 bilder och sen får man ett login på fotografens hemsida där man kan välja vilken eller vilka bilder av dessa man vill ha. :)

• PrickigBallong
    Grävmaskin. Det brukar ju finnas mycket av märket bruder, Mio har en del. Lite dyrare men bra kvalité. Mio har även en grävmaskin som man sitter på och "kör" skopan med olika spakar. Mycket populär, den fick han förra julen. Köpt i en lokal leksaksaffär.
  • PrickigBallong

Mio kommer vara kvar på sin avdelning. Hans årskurs kommer vara äldst även detta året. Det är en utvidgad syskongrupp vilket innebär att det inte bara behöver vara småbarn.

Svar på tråden Maj/Juni/Juli tråden 2008 del.8...