Inlägg från: Orcha |Visa alla inlägg
  • Orcha

Vad lyssnar du på just nu?

Nåja. Populärmusik men satan en tia på rösten:

Allt har en mening och korven den har två. Eller är det ändor? Jo ändor menar jag nog.
  • Orcha
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-04-29 22:54:25 följande:
    Ahhhh...tänk att få gunga i den där apgungan med en Glugg till det där ljuvliga gnisslet!Skrattande
    Ahh, jag och Madonna serru.

Madonna – Like A Virgin
    Allt har en mening och korven den har två. Eller är det ändor? Jo ändor menar jag nog.
  • Orcha

Den riktiga versionen, jo jag tackar jag;

• Orcha
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-04-29 23:08:43 följande:
    Haha...inser precis att jag gjorde en sexuell anspelning...men faktum är att jag tänkte i hjärnan iaf att man gungade fram på vägen...Skrattande
    Och jag med mina assisar tänkte på;

Som det kan vara.
  • Orcha
    Gotlänning skrev 2014-05-01 00:26:56 följande:
    Det är nog många som tar en klok person som dig på allvar... iaf av att döma av dina inlägg, så jävliga är de inte. Cool

Nu svamlar du igen.

Den här snackar också...

The Dead Exs – Shut Up And Love Me

Men The doors  snackar tyngre. Helt klart!

Allt har en mehttp://open.spotify.com/track/6XDwr67Nt1Ghning och korven den har två. Eller är det ändor? Jo ändor menar jag nog.
  • Orcha
    Gotlänning skrev 2014-05-01 00:55:57 följande:
    Jag svamlar alltid, sen står det folk fritt att läsa mitt svammel jag skriver här... börjar närma mig en ålder där andras åsikt om vad jag tycker inte betyder sådär jättemycket om man är aningens snarv.

Iiiii vilket fall, den låten var åtminstone en åtta på en tiogradig skala... mycket bra!

Däremot så går jag från Diesel till lite mer softare "gubbrock"... underbar och nej, mitt hjärta är inte krossat av varelsen kallad kvinna utan jag gillar bara låten! Glad

Pink Floyd Coming Back To Life - 2011 - Remaster

End of svammel until next breath/nya batterier i tangentbordet!
    Pink F slår alltid det mesta, eller iaf nästan.
    Svårt att slå.
    Och på tal om svammel och ålder. Nä, det hänger inte alls ihop.
    Det beror helt enkelt på vad man skiter i att bry sig om. Ålder och/eller svammel.

Och det beror på erfarenhet, mognad unt zo weiter...

Från fastlandet.
    The Go Getters – Welcome to My Hell
Svar på tråden Vad lyssnar du på just nu?