Inlägg från: EnLitenSvamp
|
-
-
Ha ha du ville ju bara posta "din bild", har knappast varit mycket bilder på lättklädda damer med stora omfång.LadyInRed skrev 2014-02-15 22:54:41 följande:Eftersom det verkar vara inne ikväll med bilder på bystiga damer så ska väl inte jag vara sämre...
">Moving mountains
kan inte sluta lyssna på denna sång:
Kat Dahlia – Gangsta -
-
God Kväll!!Grottmannen skrev 2014-02-15 14:48:04 följande:Antar att du kör webben.'
Är bara att högerklicka vid låten eller albumet så kommer rutan om att kopiera URL eller så kan man trycka på punkterna ... så kommer samma alternativ upp.

-
Du menar en i mängden av det jag brukar posta?LadyInRed skrev 2014-02-15 23:46:54 följande:Bilden var enbart #2, men vi är alla rädda för det
">okända till en början...
Saken är den att jag just nu tröttnat på mina fanatsybilder vilket FÖ borde vara ca 1k snart. Killar/män har jag inget emot men dem är aldrig lika snygga som vi är. Politik och min liberala syn på droger vågar jag inte yttra mig om här då jag skulle bli IP portad snabbare än blixten men jag kanske gör något i alla fall med tanke på den "enorma" mängd människor jag bor tillsammans med.
När det gäller din sk länk så har jag 2 frågor.
1: hur ändrar du namnet på länken?
2: du tycker du dem är bra på riktigt?

-
Googla?? surkärring!LadyInRed skrev 2014-02-16 00:08:18 följande:1: Googla
2: Ja
– Sinister Silence Feat. Camille Jones-Someday (Still Around Mix) -
kommer inte klicka på din länk!!

-
Men ja!! På vilket sätt har jag inte respekterat din "musiksmak"? Det enda jag reagerade på var att du skrev "googla" vilket påminner om ett svar från en flicka i trotsåldern, därav bilden sedan om du inte fattade det!!LadyInRed skrev 2014-02-16 00:26:21 följande:Vem fan bryr sig? Tänker inte klicka på dina länkar heller då du inte kan respektera andras awesome musik...
Rock is not the devils work,
It´s magical and rad...
Du kanske inte borde vara online när du har PMS?

Grottmannen skrev 2014-02-16 00:17:00 följande:Godkväll kära svamp!
Jag inboxar dig hur man gör men ta det lite lugn!
-

-
Snälla sluta försöka lägga över det på mig när du själv beter dig som en bitch.LadyInRed skrev 2014-02-16 00:46:47 följande:Det är lugnt. Även om du vill ge intrycket av att vara en cool milf så faller det inte väl ut i alla lägen. Att googla är normalt i dagens läge...
För övrigt, vem sa att jag är kvinna? ^^
" rel="nofollow" target="_blank">
Om jag ställer en vanlig fråga så förväntar jag mig ett vanligt svar och med vanligt svar så menar jag inte ett efterblivet svar som - Googla!!Hö hö(ser ut som Goofy) Men visst du verkar vara lite muppig och jag är absolut inte långsint så jag förlåter dig. FÖ så försöker jag inte med något. Puss på dig och ha en riktigt trevlig söndag.Kramar i överflöd.
------------------------------------------------
Kat Dahlia – Gangsta