Kristen och ofrivilligt barnlös, stöd- och förbönstråd nr 16
Hakar på här, vill ju vara med på ett hörn och följa er som fortfarande kämpar. Om inte annat så kan jag åtminstone bidra med förbön. Tack gosis för trådstarten!
Hakar på här, vill ju vara med på ett hörn och följa er som fortfarande kämpar. Om inte annat så kan jag åtminstone bidra med förbön. Tack gosis för trådstarten!
Åh, grattis Mrs S E! Vilken lycka! Vad jag blir glad! Ber att graviditeten fortlöper som den ska. Gud med dig!
Så ber jag naturligtvis också för er som fortfarande kämpar och längtar! Kram!
Lilloppan då ber jag alldeles speciellt för dig! Lycka till!
Lilloppan - vi fortsätter be! Önskar, hoppas och framförallt ber att det nu är er tur! Kram!
Åh, Lilloppan! Vad glad jag blir! Var lite spänd inför vad som skulle möta mig här när jag loggade in med tanke på ditt inlägg i tisdags, men nu var det ju roliga nyheter jag fick läsa! Fortsätter be för dig Lilloppan! Och för dig Mrs S E!
Här har vi numera en ettåring i huset. Kan inte riktigt fatta det, tiden har gått så snabbt.
Gosis - Tack!
Lilloppan och Mrs S E - hur är det med er? Allt väl hoppas jag!
Det samma till dig Gosevännen!
Glad påskhelg!
Gosevännen - jag ber också! Kram!
Gott Nytt År i tråden!
Tittar in efter ett långt avbrott. Undrar hur det är med Gosevännen? Du hade visst bf på nyårsafton, hänt något ännu?
Och så får jag säga grattis till Mrs S E! (Som sagt var det ett långt avbrott...)
Hur mår du nu Skrippo? Så ledsen för er skull! Vad har du för tankar om framtiden?
Vår dotter är nu 1 år och 10 månader. Varje dag upptäcker vi att ordförrådet ökar och hon leker låtsaslekar för fullt. En ny kompis har hon också, nämligen Pingu. Roligt att följa med i utvecklingen.
Hoppas verkligen att du får hjälp med att få ryggen i skick, Skrippo. Jag delar din längtan och ditt hopp om syskon. Vi har gjort två FET, misslyckade båda två. Alla våra fem eskimåer gick åt, några klarade inte upptinandet. En ny omgång IVF/ICSI har vi också gjort, färskförsöket misslyckades och nu har vi två långtidsodlade i frysen. Under våren ska vi göra nytt försök.
Åh, Gosis! Stort GRATTIS! Ja, bättre present kan man nog inte få på sin födelsedag!
Lycka och välsignelse till hela lilla familjen!
Jamen visst ska vi be för dig Skrippo! Grattis och lycka till! Det var ju härliga nyheter här i tråden!
Och de goda nyheterna bara fortsätter här i tråden verkar det som! Grattis Längtanväntan till syskonbeskedet!
Vad roligt med en dotter den här gången (för om jag inte minns fel har ni en son sen tidigare?). Adopterar ni från samma land nu som senast? Hoppas och ber att allt går bra nu och att det inte dyker upp några problem längs vägen!
Kram!