Lån trots betalningsanmärkning
Vet någon här var man kan ta lån trots att man har betalnings anmärkningar?
Jag har absolut inga stora skulder men en lite grej gick till kronofogden pga. ett misstag och betalades samma dag.
Vet någon här var man kan ta lån trots att man har betalnings anmärkningar?
Jag har absolut inga stora skulder men en lite grej gick till kronofogden pga. ett misstag och betalades samma dag.
puffar lite
Inga problem skulle jag tro. Snacka med banken.
Freedom finans lånar ju ut trots alla möjliga slags hinder på andra banker. Dock har de högre ränta.
Lycka till!
jsm capital eller som de nu heter Casch buddy..man ansöker via nätet..upp till 15000 Lycka till!!!
hur har det gått ts?
Pantbanken
Jag fick ta lån hos Swedbank trots bet.anmärkning.
Hos Thorn kan man ansöka om lån på 25000..och de beviljar väldigt många trots anmärkningar osv..prova där om det verkligen är Kris! sen har du ju casch buddy med får du dessutom lån där så har du ju lånat upp 35000. kanske inga bra alternativ att stå med två lån men om du inte har så mkt att välja på så kan det ju vara värt det!
Lycka till och berätta gärna hur det gått för dej! =)
Antar att du redan löst problemet med dina lån, men jag vill ändå ge ett tips om du letar lån trots betalningsanmärkning: vänd dig till Bank2 eller Bluestep. Lån trots betalningsanmärkningar är deras specialitet!
Är du säker på att du har en prick då? Om det gick till kf och du betalade samma dag ska det inte ge något, man får väl en tio dagar på sig eller så?
Puffar då jag också är i behov av tips...