Ja vad ska man berätta då? Var med om såå mycket obehagligt... kan ju ta några saker bara. Vi brukade göra detta OFTA! Blev som beroende, som om man fick abstinens om man inte gjorde det.
En gång när vi gjorde anden i glaset så blev demonen riktigt förbannad, detta var en demon som brukade komma & sabba när vi försökta få kontakt med andra så vi försökte bli av med honom på diverse sätt. Nu var han iallafall riktigt arg och snurrade glaset så snabbt att vi hade svårt att hålla kvar fingrarna, alla blev illamående och det kändes riktigt äckligt, som kalla rysningar genom kroppen, tillslut släpte vi glaset och hämtade en penna kladdade över pentagramet (dom säger ju att dte är porten, så fins inte den kan inte demonerna ta sig genom. Sedan testade vi att sätta fingrarna på glaset igen & inget hände. en av oss satt kvar med fingrarna på glaset när det plötsligt började röra sig igen, vi blev skiträdda. & sedan var det som om något ville få mig att gå till fönstret så jag gjorde det och i snön ute på gården vad det ett stort pentagram i katt och harspår! Jag blev skiträdd & skrek på dom andra som kom och kollade, sedan påväg ner kollade jag mig i speglen och då log min spegelbild mot mig (jag log garanterat inte!!)
hoppas det var tillräckligt detaljerat
detta är ingen lek eller spel som många kallar det. som saga säger, folk hamnar på psyk! så ta gärna reda på lite mer åtminstone innan ni börjar...