Deppig här, känner mig som en jävla degklump...
Min lilla tjej är snart 6 månader gammal.
Efter förlossningen gick det ganska snabbt till att vi började ha sex igen, o det kändes bra för båda va sugna...
Men nu har vi inget sex alls nästan, o det beror inte på dottern (hon sover ju gott på kvällen), inte på att sambon inte vill, utan det beror på mig.
Har alltid tyckt det varit kul med smink, hår, kläder o.s.v o tyckt att jag varit ganska ok även osminkad o så...
Men varenda gång jag ser mig i spegeln nu så ser jag bara en överviktig, blek degklump som stirrar tillbaka. Känner mig inte fin alls o då är det svårt o lämna ut sig själv till sambon så...
Vet inte vad det tagit åt mig men tror att det är så här;
Julia tar all tid när hon är vaken, hon får full uppmärksamhet hela tiden. När hon sover på dagen sitter jag knappast o sminkar mig o sånt, utan då är det tvätt o disk o annat bröte som behövs fixas!
Sambon kommer hem ca 17.30-18 o då sätter kvällsrutinerna igång... och när lillan väl har somnat är jag inte intresserad alls, känner mig bara sååå energi-lös!!
Och JAG VEEET, ett barn tar mycket energi ifrån en, men jag misstänker att mitt problem beror på brist på stimulans, jag behöver se o göra lite annat också!
Vet inte riktigt hur jag ska förklara tomheten inombords, tankarna bara snurrar, men vill gärna veta om nån mer har känt så här?