Inlägg från: FrökenLarsson |Visa alla inlägg
  • FrökenLarsson
    Dagens outfit. Hamntröja och strumpor från Pop. Byxorna är ett par gamla sunkiga från Hm.
    Tröjan är i stl 98 fast Alexander bara är en 92. Ganska liten i storleken mao.
  • FrökenLarsson
    Nialex skrev 2010-02-12 14:43:33 följande:
    Hmm, det står att jag skickade ett inlägg 14.24, men jag kan inte se det... Ser ni andra det?
    Jag ser inget.
  • FrökenLarsson
    Nialex skrev 2010-02-13 10:07:04 följande:
    Jag har också köpt den i strl 98 till min Alexander Som kan ha både 86/92 i PO.Ps tröjor, så den är verkligen liten i strl.
    Köpte en tröja på poprean i stl 86 och den sitter lika bra som hamntröjan om inte lösare. Nåväl nog om det. Tror inte man får prata i bildtrådar *viskar*
  • FrökenLarsson

    Idag har sonen fått en ny våroutfit. Jag tycker att jackan är lite väl blå. Trodde att den skulle vara lite ljusare i färgen så jag funderar på att byta den till en grön eller en röd. Vilken tror ni skulle passa honom bäst?


    Alexander 2 år har på sig jacka och byxa i stl 92. Han har även på sig ett par svarta stövlar från Tretorn i stl 24. Mössan är från Hm och köpt i höstas, men jag tycker den passar urbra.


    Vindfleecen är köpt i höstas och är i stl 86. Den sitter perfekt på. Hade hoppats på att den skulle vara för liten så jag kan köpa den nya ljusgröna fleecen istället och kombinera med regnbågsmössan. Attans då
  • FrökenLarsson

    Äntligen kan Alexander börja ha skalkläderna på heltid. Jackan har jag bytt hela tre gånger för jag kunde inte bestämma vilken färg, men det blev till slut den röda. Jackan ser kanske lite liten ut, men det är för att han har tjocka fleecekläder under. 


    Jag vet inte vilken mössa som skulle passa bäst, Förslag någon?

  • FrökenLarsson

    Lite bilder på min POPiga kille



    På kulturhuset med nyfunna likasinnade vänner


    På promenad. Jag fullkomligt älskar mössan!



    Och, visst är det en favorit i repris? Ja, den älskar jag iaf också :)

Svar på tråden vi som gillar po. p bildtråd!