• AochJsMamma

Vi som gillar PO. P! Tråd nr 19

Vi som gillar PO. P! tråd nr 19

Detta är tråden för oss som älskar Polarn o pyret , nu har vi kommit till tråd nummer 19!

Här diskuterar vi kollektioner, reor, etc etc, kolla även in vår bildtråd!

Välkomna!

Rea: Stor rea i Januari och juni

Hemsida och webshop: www.polarnopyret.se

Gamla tråden:   www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48483523.html

Gamla bildtråden:  www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48512276.html

NY BILDTRÅD! www.familjeliv.se/Forum-3-96/m50504504.html
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-14 18:56
    Nu finns det en köp och säljgrupp på Facebook där vi kan sälja och köpa nya och begagnade POP kläder! Joina gärna!

www.facebook.com/home.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-18 17:09
    Ur kommande POP kollektioner:

petitfashion.se/category/polarnopyret/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-08 14:57
    Nu finns även en tråd där vi som säljer o köper på FB kan skriva, visa våra fynd, etc:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m57742206.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-08 15:32
    Glöm länken ovan, det är denna som gäller!!!

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/vi-som-koper-och-saljer-pop-klader-pa-fb-213

Ansök om medlemskap o babbla på!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-03 11:26
    FÖLJANDE LÄNKAR ÄR AKTUELLA:

FB KÖP OCH SÄLJ: www.facebook.com/

BILDTRÅD:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m50504504.html
  • Svar på tråden Vi som gillar PO. P! Tråd nr 19
  • invo

De förväntar sig säkert en massa folk i helgen som shoppar och då har de fått in vårkläder som man blir sugen på också, så då åker det med både det ena och andra... Jag ska ju byta de ofantligt stora klänningarna... Och håller tummarna för fler klänningar!

• AochJsMamma
    invo skrev 2010-02-03 18:32:27 följande:
    De förväntar sig säkert en massa folk i helgen som shoppar och då har de fått in vårkläder som man blir sugen på också, så då åker det med både det ena och andra... Jag ska ju byta de ofantligt stora klänningarna... Och håller tummarna för fler klänningar!
    visst var det luftballongsklänningarna du ska byta? Eller det var kanske inte du..hur som helst, såg ju bilden på den rosa igår på hemsidan, och så såg jag den irl idag..o JÖSSES vilken skillnad!!! På bild är den ju puderrosa, i verkligheten bubbelgum/gris rosa..STOR skillnad..tyvärr till det sämre..
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • Smultris
    AochJsMamma skrev 2010-02-03 18:41:36 följande:
    visst var det luftballongsklänningarna du ska byta? Eller det var kanske inte du..hur som helst, såg ju bilden på den rosa igår på hemsidan, och så såg jag den irl idag..o JÖSSES vilken skillnad!!! På bild är den ju puderrosa, i verkligheten bubbelgum/gris rosa..STOR skillnad..tyvärr till det sämre..
    Jag har också köpt luftballong klänningen & den rosa vit randiga......jag är faktsiskt jättenöjd med luftballongklänningen! men visst är det skillnad samtidigt så älskar jag alla rosa färger oavsett och jag tror att den kommer användas oftatill sommaren..........
  • eec82

Testade jackan jag handlade idag å stl 92 å känner att även om den var stor var den inte så gigantisk som jag trodde så han får ha den våren å sommaren å hösten nu. Slipper man handla 2. ;)

• Nettan1

Farmor var i centrum och gick in på pop, blev 2 bodys till sonen men det var väldigt urplockat. Till dottern fanns det inget i rätt storlek.

Ska iväg och köpa present till min sambos systerdotter imorgon, men det blir inget pop. Hon fyller 14 så det får bli annat, men tänker smita in på pop också och spana in om det finns något kvar på rean.

• Rosenbarn
    Guld gossarnas Super Mamma skrev 2010-02-03 18:18:15 följande:
    h80:såg att du in handlat massa mössor!? vad för sorts och i vilka storlekar? letar ju efter den turkosa wsmössan!
    Tror den finns här i Örebro...str?? Ska jag kolla i morgon?
  • Camilllla

Guld gossarnas: Jag såg den idag i Sollentuna och kom ihåg att nån frågat efter den men inte vem... Fanns bara i 44/46, det är nog för litet va?

Här blev det en skaljacka (marinblå med blåa dragkedjor) i stl 86 till sommar/höst, har redan en efter storebror men den är i så begagnat skick att jag inte kunde låta bli för 345 kr. Till Noel blev det en tröja med helikopter på i 110/116 och så till Julian en vit/ljusgrön mössa i stl 50 som matchar vårens WS

Fyndade lite åt min storasyster som väntar barn i mars, bruna kläder från Gunilla Axén-kollektionen till 70% rabatt. En body för 55 kr och pyjamas för 70 kr Annars inget intressant alls på 70%...

Noel 070222 & Julian 090605
  • Lia85

Passar på att lägga till tråden bland mina favoriter

• etindris

Jag har köpt de nya långkalsongerna med bondgårdstryck till min lilltjej men hittar inget fint att ha till. Är det någon som har något förslag på matchning till dem? Vill gärna att det skall vara mjukt och lekvänligt typ en tunika.
    Älskar dem men funderar på att lämna tillbaks dem och köpa hamnklänningen istället. vad tycker ni? Den ceriserandiga klänningen har vi redan.
    Idag fybdade jag upp och ner vända världen klänningen för 80 kr. Ett kap enligt mig för jag älskar den och hade den tidigare i höst men nu är den för liten.

Svar på tråden Vi som gillar PO. P! Tråd nr 19