Vad gör ni nakna?
Vad gör ni nakna med era vänner?
Bastar ni nakna ?
Badar ni nakna?
Umgås ni nakna nåt på sommrarna?
Vad gör ni nakna med era vänner?
Bastar ni nakna ?
Badar ni nakna?
Umgås ni nakna nåt på sommrarna?
Badar, bastar, umgås, sexar, dammsuger... ok, dammsuger gör jag sällan med mina vänner.
Beror på vännerna.
Badar och bastar med de nära.
Jag bastar och badar nakna med vänner på sommaren.
Frågar ni först om det är ok med naket eller tar ni bara av er?
Ja inte kastar jag kläderna utan att veta att det är ok! Möljigtvis att jag bastar i bara handduk. De vänner vi är nakna med är våra "nakenvänner", i de kretsarna vet alla att det är ok att vara naken. Och är man på nakenbad så är det ju också ganska självklart
Jag gör inget naken med mina vänner
Bastar kan jag göra naken med familjen
Annars så dushar jag och knullar naken..Kan inte gå naken även om jag skulle vilja för då fryser jag ihjäl
Målade huset. De få soliga dagar som var i somras. Fast jag var ensam och det ligger ensligt.
Med mina kvinnliga vänner är jag i badhuset naken typ 3 gånger i veckan. Kan även visa mig mer eller mindre naken framför mina kvinnliga vänner på shoppingrundor i provhyttar etc men skulle aldrig visa mig naken framför en annan man än min make.
Badar naken pa sommaren-klar favorit! Med man, systrar och/eller tjejkompisar. Jag forsoker att alltid tanka pa att respektera anndra manniskor som kanske inte ar sa fortjusta I nakenhet som jag (jag kanske inte ar helt fortjust I ALLA andras nakenhet heller, utan foredrar de narmaste da ingen av dessa ar franstotande) men i hemmets/sommarstugans enskilda vra badar, sover, duschar, alskar, solar, ser pa tv, laser tidningen, ar nagra av de aktiviteter jag gor naken. Och det kan bli en rad Andra aktiviteter om andan faller pa. Dock lagar jag aldrig mat eller ater jag naken, helt klart av hygienskal, men ocksa for att jag blivit uppfostrad att visa respekt och vara tacksam for maten man ater.
Typ alltid hemma. Mina vänner, av båda könen, vet att jag är nakenfis och blir inte förvånade när jag näckar hemma. Jag gillar inte kläder :-P
Jag och mina tjejkompisar sover nakna tillsammans, badar badkar, ränner omkring hemma... Ja, sånt.
När man på ett seriöst och uppriktigt sätt väcker frågan om t.ex att bada utan badkläder så är det en klar majoritet i min bekantskapskrets som är positiva och också gör det Obs gäller både killar o tjejer
Tja badar, bastar, solar, umgås... Tja det mesta.
Jag är inte ens naken när jag har sex.
Alltid naken med mina tjejvänner;)