• Anonym

Bli slickad och samtidigt använda dildo??

Ja, tanken att han både skulle kunna slicka mej och använda kuken samtidigt är ju lockande men ganska omöjlig, vi har båda konstaterat att vi borde köpa mej en dildo, han gillar ideèn och vi har kollat lite vad som finns...
    Helst skulle jag vilja ha en sån som kan rotera och har kulor inuti som rör sej...men dom är ju ganska dyra..

Kan nån tipsa mej om vad som är bra och beskriva lite hur det känns?

• Svar på tråden Bli slickad och samtidigt använda dildo??
  • Anonym (h)

jag har en såndär med kulor i. jag tycker inte den e något vidare, absolut inte för det priset! Köpte därför en ny, en "normal" mätte min mans just för att få ungefär samma storlek. hittade en som va närapå identisk, blev ju såklart glad. fick hem den och den va betydligt mindre{#lang_emotions_undecided} har inte blivit att jag köpt någon ny, men jag funderar på 2 olika. en större "normal" eller en i glas

• Anonym

Ja just det, man kanske skulle tänka på att den kanske är stor med...
    Min mans är ganska stor och kan ibland kännas som att detta är max, så större än hans vill jag inte ha.
    Men är det inte skönt när det roterar då?

• Anonym
    Anonym skrev 2010-02-03 23:24:22 följande:
    om det är en av mindre modell som roterar tycker jag det är nice. men många är för stora. men kan rekomendera denna . inte så dyr och dessutom lite mindre.. www.box2you.se/product_info.php?cPath=21&prod...
    Perfekt, typ sån hade jag funderat på!
    Det jag undrar är ju att till det ändamålet den var tänkt så blir ju kanske klitoris prylen ivägen eftersom han ska vara där istället? Eller den kanske går att inte ha på??

Ingen som brukar ägna sej åt det vi tänkte göra som kan tipsa, tror nog det ä många här..
  • Anonym (h)
    Anonym skrev 2010-02-03 23:28:13 följande:
    Perfekt, typ sån hade jag funderat på! Det jag undrar är ju att till det ändamålet den var tänkt så blir ju kanske klitoris prylen ivägen eftersom han ska vara där istället? Eller den kanske går att inte ha på?? Ingen som brukar ägna sej åt det vi tänkte göra som kan tipsa, tror nog det ä många här..
    just en sån jag har som jag inte gillar alls  
  • Anonym (,,,,)

Jag har en "vanlig" dildo med vibration. Älskar när min man använder den på mig samtidigt som han slickar. Verkligen att rekommendera. Nu tänkte jag skriva något utförligare, men jag är inte den bästa på att förklara :-P

• Anonym
    Anonym (h) skrev 2010-02-03 23:34:57 följande:
    just en sån jag har som jag inte gillar alls  
    Hm...ok....får fundera alltså..=)
  • Anonym
    Anonym (,,,,) skrev 2010-02-03 23:37:28 följande:
    Jag har en "vanlig" dildo med vibration. Älskar när min man använder den på mig samtidigt som han slickar. Verkligen att rekommendera. Nu tänkte jag skriva något utförligare, men jag är inte den bästa på att förklara :-P
    Jo, snälla skriv vad du tänkte!!
Svar på tråden Bli slickad och samtidigt använda dildo??