• Finmamma

Pergotime efter missfall

Dina o lilla my, jag funderar på samma sak...

dina jag fick missfall igår i v 4+4 vilket är tidigt och kunde också varit en försenad mens.

blödde jätte mkt igår och idag liiite mindre. tror det kommer avta under kvällen och kanske fortsätta små blödda i 6-7 dagar precis som dig. väntar på tel samtal från gyn för att få reda på hur jag ska göra, dvs om jag ska köra igång igen med pergo el inte...

för min del e de egentligen ingen mening med att vänta till "nästa mens" eftersom jag aldrig får mens spontant utan endast efter äl (om jag inte blivit gravid förstås) el med ppiller.

DIna hur har det gått för dig???

• Finmamma

oh va roligt för dig!!! hoppas att allt är bra med dig nu också!!

jag har avslutat min första pergokur efter mitt mf (väntade 1 mån innan jag började igen) kommer inte få äl denna mån eftersom jag inte får det av varje kur utan av varannan. kram

• Finmamma

Lillamy....du hade rätt...min kropp måste ha glömt för jag fick äl trots att jag "egentligen" inte borde fått de!!

Tyvärr va jag så inburrad i att jag inte skulle få ngn äl att jag totalt missade den!! Hade enligt temp- och sekret metoden äl natten mellan mån och tis....vi hade sex i lördags :(

inga förhoppningar denna månaden...

• Finmamma

ja det e sant i och för sig, men jag tror inte jag har sååån mega tur att det skulle vara så!

hoppas gör jag med, är så trött på att veta att varannan mån så blir det inget... 

Svar på tråden Pergotime efter missfall