• Anonym

Vad gör en avsugning skönt killar?Hjälp mig att göra hela vägen :)

Jag suger inte speciellt ofta.. Har aldrig sugit en kille så han kommit.. TRÅKIGT tycker jag. Nu tänkte jag att jag ska satsa hela vägen!
    Grejen är lite den också, suger jag blir det ju alltid samlag.
    Men skulle gärna vilja ge det en skön avslutning.. För ni tycker väl inte det är äckligt att man tar den i munnen efter den har varit inne i en. Och det där med att svälja.. Vad är bäst egentligen.. Hade nog inte kunnat utföra en "porrscen" med sprut i ansiktet. Skulle nog göra det till en komediscen istället.. Haha

Hjälp mig nu, även tjejer får gärna ge tips :)

• Svar på tråden Vad gör en avsugning skönt killar?Hjälp mig att göra hela vägen :)
  • Anonym (a)

Bästa tipset kan du ju säkert räkna ut - fråga. Men förstår du vill ha tips ändå för många är dåliga på att ge instruktioner. Var lyhörd på hur han reagerar på olika saker.

Min sambo blir galen av kåthet när jag smeker hans pung (indränkt i saliv/glidmedel/barnolja) med ena handen och samtidigt masserar med långfingret på samma hand mot hans mellangård. Om jag vill att det ska vara riktigt skönt (han kommer snabbt då...) så suger jag inte så jättehårt, utan ganska lätt eller medelhårt och runkar honom samtidigt med en "twist"-rörelse om du förstår, och håller handen långt upp på skaftet. Jag runkar alltså av honom med ollonet i min mun. Sedan slickar jag längs ollonkanten och strängen och så samtidigt som lite extra krydda. När precis när han kommer försöker jag alltid ta den så långt in jag kan (klarar hela 8 gånger av 10, det gillar han just när han kommer). Dessa tricks i kombination garanterar i alla fall att jag får en nöjd sambo ett litet tag =)

• Anonym (num)

Kan bara säga att det nog e olika för alla killar. jag massera min kille mellan pungen och anus- mellangården alltså, o han undrade vad som skulle vara så skönt. Han kände inget speciellt alls o blev inte upphetsad alls.  Så på alla funkar de visst inte..

O sen tycker ja inte de e äckligt att ta den i munnne efter han har vart inne i dig.. Hoppas han gillar din behandling {#lang_emotions_wink} O att han återgäldar den hehe..

• Anonym
    Anonym (a) skrev 2010-02-04 01:43:19 följande:
    Bästa tipset kan du ju säkert räkna ut - fråga. Men förstår du vill ha tips ändå för många är dåliga på att ge instruktioner. Var lyhörd på hur han reagerar på olika saker.  Min sambo blir galen av kåthet när jag smeker hans pung (indränkt i saliv/glidmedel/barnolja) med ena handen och samtidigt masserar med långfingret på samma hand mot hans mellangård. Om jag vill att det ska vara riktigt skönt (han kommer snabbt då...) så suger jag inte så jättehårt, utan ganska lätt eller medelhårt och runkar honom samtidigt med en "twist"-rörelse om du förstår, och håller handen långt upp på skaftet. Jag runkar alltså av honom med ollonet i min mun. Sedan slickar jag längs ollonkanten och strängen och så samtidigt som lite extra krydda. När precis när han kommer försöker jag alltid ta den så långt in jag kan (klarar hela 8 gånger av 10, det gillar han just när han kommer). Dessa tricks i kombination garanterar i alla fall att jag får en nöjd sambo ett litet tag =)
    Tack :) Är ju en ny partner så jag är nog lite feg för att fråga för stunden :D
    När han kommer långt in då så går det raka vägen ner till magen då nästan eller..? Haha. Åååh, vill att han ska tycka om det men blir ju barnsligt nervös när man inte alls vet vad han är van vid.. Men jag ska nog lyckas..

Runkar du fort då eller blir det liksom i takt som du suger ollonet?
    Och när suger man lagom utan att suga för hårt eller för slappt liksom, om det nu går att göra en jämförelse på det?
  • Anonym
    Anonym (num) skrev 2010-02-04 01:49:55 följande:
    Kan bara säga att det nog e olika för alla killar. jag massera min kille mellan pungen och anus- mellangården alltså, o han undrade vad som skulle vara så skönt. Han kände inget speciellt alls o blev inte upphetsad alls.  Så på alla funkar de visst inte.. O sen tycker ja inte de e äckligt att ta den i munnne efter han har vart inne i dig.. Hoppas han gillar din behandling O att han återgäldar den hehe..
    Där ser man , jag har hört av så många att det ska vara så skönt med beröring där.. Men smaken är som baken :)
    Ja tror nog det får bli en avslutning på samlaget där.. Vid ett tillfälle frågade han vart han skulle komma och jag bara tjoffa ut " vart du vill" och då svarade han munnen, men jag var inte riktigt med på det då så det får bli en suprise där :D
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-02-04 01:32:24 följande:
    Jag suger inte speciellt ofta.. Har aldrig sugit en kille så han kommit.. TRÅKIGT tycker jag. Nu tänkte jag att jag ska satsa hela vägen! Grejen är lite den också, suger jag blir det ju alltid samlag. Men skulle gärna vilja ge det en skön avslutning.. För ni tycker väl inte det är äckligt att man tar den i munnen efter den har varit inne i en. Och det där med att svälja.. Vad är bäst egentligen.. Hade nog inte kunnat utföra en "porrscen" med sprut i ansiktet. Skulle nog göra det till en komediscen istället.. Haha Hjälp mig nu, även tjejer får gärna ge tips :)
    Har alla killar gått och lagt sig kanske? :D
  • nu1mlock

Jag är vaken och svarar gärna, men jag kan självklart inte tala för alla killar, utan endast om egna erfarenheter.

Jag älskar när tjejen tar den så långt "ner i halsen" som hon kan. Självklart vill jag inte att hon ska kvälja och nästan spy, men ju längre ner i halsen, desto bättre. :)

Som tidigare skribent har skrivit så är det även väldigt skönt när hon suger SAMTIDIGT som hon runkar. Du frågade i vilken hastighet - dra ner handen i samma takt som du tar ner i munnen, om du förstår vad jag menar. Ner med handen samtidigt som huvudet.

Att bli slickad bakom olloner eller runt den har jag aldrig varit något stort fan av. Det är inte så att jag inte gillar det, men jag tycker inte att det känns lika mycket som själva avsugningen.

Det är inte heller helt fel att man "suger", så länge det inte blir för hårt - man ska inte suga upp blodet i den. ;)

• Anonym
    nu1mlock skrev 2010-02-04 02:16:14 följande:
    Jag är vaken och svarar gärna, men jag kan självklart inte tala för alla killar, utan endast om egna erfarenheter. Jag älskar när tjejen tar den så långt "ner i halsen" som hon kan. Självklart vill jag inte att hon ska kvälja och nästan spy, men ju längre ner i halsen, desto bättre. :) Som tidigare skribent har skrivit så är det även väldigt skönt när hon suger SAMTIDIGT som hon runkar. Du frågade i vilken hastighet - dra ner handen i samma takt som du tar ner i munnen, om du förstår vad jag menar. Ner med handen samtidigt som huvudet. Att bli slickad bakom olloner eller runt den har jag aldrig varit något stort fan av. Det är inte så att jag inte gillar det, men jag tycker inte att det känns lika mycket som själva avsugningen. Det är inte heller helt fel att man "suger", så länge det inte blir för hårt - man ska inte suga upp blodet i den. ;)
    Jag ska jobba på det där med att ta den långt ner, har ju ganska bra koll på mina kräkreflexer så kanske överasskar mig själv :D
    Hur länge behöver du sugas... haha.. för att komma.. Vet ju att det skiljer sig på många olika sätt, men killar håller väl inte igen vid såna tillfällen eller?
    Haha.. Nää, jag ska inte leka dammsugare..
    Barnsligt att man blir så nojig. Men nytt är nytt och vill att det ska bli bra :)
  • nu1mlock

Personligen så har jag svårt att komma av enbart avsugning. Helt ärligt så har jag endast kommit ett fåtal gånger - kanske totalt fyra gånger av en avsugning, och då har det tagit LÅNG tid.

Avsugning efter lite sex har dock inte varit några större problem. Och att tjejen tar det i munnen är det bästa som finns när det gäller avsugningar. :)

• Anonym
    Anonym (a) skrev 2010-02-04 01:43:19 följande:
    Bästa tipset kan du ju säkert räkna ut - fråga. Men förstår du vill ha tips ändå för många är dåliga på att ge instruktioner. Var lyhörd på hur han reagerar på olika saker.  Min sambo blir galen av kåthet när jag smeker hans pung (indränkt i saliv/glidmedel/barnolja) med ena handen och samtidigt masserar med långfingret på samma hand mot hans mellangård. Om jag vill att det ska vara riktigt skönt (han kommer snabbt då...) så suger jag inte så jättehårt, utan ganska lätt eller medelhårt och runkar honom samtidigt med en "twist"-rörelse om du förstår, och håller handen långt upp på skaftet. Jag runkar alltså av honom med ollonet i min mun. Sedan slickar jag längs ollonkanten och strängen och så samtidigt som lite extra krydda. När precis när han kommer försöker jag alltid ta den så långt in jag kan (klarar hela 8 gånger av 10, det gillar han just när han kommer). Dessa tricks i kombination garanterar i alla fall att jag får en nöjd sambo ett litet tag =)
    håller med om den här behandlingen, twist, pung och mellangård funkar alltid.

brukar ta hela kuken ner i halsen ganska mycket också. det blir mycket och klibbigt saliv då, så den glider lätt och det är roligare att suga. min kille gillar kräkreflexer, så jag brukar trycka ner huvudet snabbt över kuken så jag klöks lite och sen drar jag bort huvudet igen. om man gapar som en tokig och struntar i att försöka suga så kan man ganska lätt ta kuken ner i halsen, det blir ju trångt ändå så man behöver inte suga samtidigt. luta huvudet bakåt samtidigt, så det blir som en rät linje från mun till hals så blir det lättare för kräkreflexen.

vi gillar som du märker deep throat båda två, de flesta jag legat med uppskattar det. men det är ju viktigt att man vill det själv också. jag brukar ibland trycka pannan mot hans mage när jag står på knä och suger för att ge illusionen av att jag suger djupare än jag gör. eller kör in kuken mot kindens insida.

det bästa tipset jag kan ge är att leka en massa. sug, slicka, spotta, smek, kör in kuken mot kinden, ta den snabbt ner i halsen, daska den mot tungan, runka den i munnen och se glad ut ;).
  • nu1mlock

Mycket saliv är otroligt bra!

När det gäller "Deep Throat" så gillar jag att ta tag i tjejens hår och trycka ner huvudet ordentligt och hålla kvar. Det kan dock vara svårt om det är en ny partner, då det kan vara bra att veta vad som är "okej" eller inte.

Det här är klart den bästa tråden ikväll enligt mig. :)

Svar på tråden Vad gör en avsugning skönt killar?Hjälp mig att göra hela vägen :)