Anonym (a) skrev 2010-02-04 01:43:19 följande:
Bästa tipset kan du ju säkert räkna ut - fråga. Men förstår du vill ha tips ändå för många är dåliga på att ge instruktioner. Var lyhörd på hur han reagerar på olika saker. Min sambo blir galen av kåthet när jag smeker hans pung (indränkt i saliv/glidmedel/barnolja) med ena handen och samtidigt masserar med långfingret på samma hand mot hans mellangård. Om jag vill att det ska vara riktigt skönt (han kommer snabbt då...) så suger jag inte så jättehårt, utan ganska lätt eller medelhårt och runkar honom samtidigt med en "twist"-rörelse om du förstår, och håller handen långt upp på skaftet. Jag runkar alltså av honom med ollonet i min mun. Sedan slickar jag längs ollonkanten och strängen och så samtidigt som lite extra krydda. När precis när han kommer försöker jag alltid ta den så långt in jag kan (klarar hela 8 gånger av 10, det gillar han just när han kommer). Dessa tricks i kombination garanterar i alla fall att jag får en nöjd sambo ett litet tag =)
håller med om den här behandlingen, twist, pung och mellangård funkar alltid.
brukar ta hela kuken ner i halsen ganska mycket också. det blir mycket och klibbigt saliv då, så den glider lätt och det är roligare att suga. min kille gillar kräkreflexer, så jag brukar trycka ner huvudet snabbt över kuken så jag klöks lite och sen drar jag bort huvudet igen. om man gapar som en tokig och struntar i att försöka suga så kan man ganska lätt ta kuken ner i halsen, det blir ju trångt ändå så man behöver inte suga samtidigt. luta huvudet bakåt samtidigt, så det blir som en rät linje från mun till hals så blir det lättare för kräkreflexen.
vi gillar som du märker deep throat båda två, de flesta jag legat med uppskattar det. men det är ju viktigt att man vill det själv också. jag brukar ibland trycka pannan mot hans mage när jag står på knä och suger för att ge illusionen av att jag suger djupare än jag gör. eller kör in kuken mot kindens insida.
det bästa tipset jag kan ge är att leka en massa. sug, slicka, spotta, smek, kör in kuken mot kinden, ta den snabbt ner i halsen, daska den mot tungan, runka den i munnen och se glad ut ;).