• yossis

Vi från BF Maj-tråden - Nu har bebisarna anlänt nr 4 !

Vi från BF Maj-tråden - Nu har bebisarna anlänt nr 4 !!

{#lang_emotions_baby}Här FORTSÄTTER VI FRÅN BF-MAJ TRÅDEN FÖLJAS {#lang_emotions_baby}

NU NÄR BEBISARNA KOMMIT

Jätteroligt att vi fått följas under våra graviditeter, nu är vi inne på nästa kapitel.

Här kan vi dela allt mellan himmel och jord, och ge varandra råd och tips i vardagen som småbarns föräldrar. Inget är för stort eller för litet att diskuteras.
    Hoppas ni hänger på ett tag till!!

Våra andra trådar:
    BF tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-226/m43347480.html
    Födelselistan: www.familjeliv.se/Forum-11-226/m43021754.html
    Bildtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-303/m49072007.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-24 12:33
    Syskon på jäsning

Juni: ♥tildabelle

Augusti: ♥black_dawn_raise

November: ♥Mita_75 ♥jojo 85

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-07 15:08
    Födelsedags & "jäsnings" lista
    www.familjeliv.se/Forum-11-303/m51810291.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-02 22:03
    Tråd nr 5
    www.familjeliv.se/Forum-11-303/m52312037.html
  • Svar på tråden Vi från BF Maj-tråden - Nu har bebisarna anlänt nr 4 !
  • tildabelle

Idag började vecka 39. Var hos barnmorskan som inte trodde att jag kommer gå över denna gång. Hoppas verkligen att hon har rätt. Fick en tid om 2 veckor och hon sa att hon inte förväntar sig att jag ska komma då.

Jonatan har haft feber nu i 2 dagar. Han känns helt omöjlig. Verkar inte ha ont nånstans men är gnällig som aldrig förr. Hoppas att han blir frisk nu så att det inte är massa hemska baciller här hemma inför bebisens nedkomst.

• Gelicapelica

igår fyllde våran skrutta ett år! helt sjukt va tiden går fort!
    men jag är glad att vi inte firade henne igår för hon har haft 40 graders sen igår förmiddag...
    så på söndag blir det kalas!!

• lillamajsan

Idag är det dags för interjuven..
    Känner mig inte direkt sugen just nu.
    Huvudvär och så trött...

Jag hoppas Måns vill sove en stund på FM så man kan få fixa sig i lugn och ro så kanske man piggar på sig...

• MariaOMarkus

Lycka till på intervjuvn =)

Malou - Mi amor - Mi vida - BF 10-10-10
  • yossis

Ibland ska man ha lite tur, har letat efter ett par Kavat sandaler åt Abby hur länge som helst på Tradera, men alla jag haft på bevakning har dragit iväg så i pris. Här om dagen så tittade jag på Blocket efter Kavat och hittade ett par sandaler i Abbys storlek för väldigt bra pris så jag mailade & frågade om dom fanns kvar och det gjorde dom.
    Så idag har jag köpt Abby ett par Kavatsandaler för 86 kr, alldeles lagom pris och skulle det vara så att hon växer ur dom innan sommaren är över så gör det inget.

Nu ska vi göra oss klara för att åka in till stan, ska handla lite och sen blir det till att vara ute resten av dagen.

• Annizsj

Grattis Ella!!

Hade så gärna varit ute hela dagen. SOMMAR ju Men imorgon har jag tenta. en stor sådan. Usch har sådan ångest, pluggat alldeles för lite. Det är skitsvårt att plugga när man har två små.
    Ha en bra dag alla! 

• skruttan35

yossis - Det är kul när man gör sådana fynd, lyckades ju buda hem ett par kavat sandaler till alfred på tradera för 80:- med frakt.

lillamajsan - Lycka till på intervjun.

Idag kommer en kompis med hennes son så vi ska ta fram poolen så barnen får bada lite, der är redan varmt och skönt ute, gick en långpromenad redan klockan 8

(¯`°?.¸ ღ William 11/7-07 & Alfred 29/4-09 ღ ¸.?°´¯) skruttan80.blogspot.com
  • lillamajsan

Interjuvn gick toppen så nu väntar jag bara på att dom ska höra av sig.
    blir EV jobb v.30-33 och så sa hon att det finns nog jobb i höst också...

så en glad Micaela är det idag =)

Svar på tråden Vi från BF Maj-tråden - Nu har bebisarna anlänt nr 4 !