Blir så lessen och arg utav att läsa på Anna Wahlgrens forum
Usch jag tycker det är så hemskt sorgligt vad små bebisar blir utsatta för med Anna Wahlgrens Sova hela natten kur. Var inne och läste nyss och hittade en tråd med en stackars bebis som började kuras vid 8 mån. Mitt i värsta separationsångesten och som enligt tråden har skrikit så att han nästan kräktes och har dunkat sitt huvud hårt mot hörnet utav sängen.
Är oxå så hemskt hur mamman har lärt sig att tolka sin bebis förtvivlade skrik och gråt som "svordomar". Och att hon uppmuntras utav forumisterna till att skratta och skoja med bebisen fast att han är jättelessen. "Ju surare unge, desto gladare ömma föräldrar" skriver Anna Wahlgren själv i tråden. Jag tycker att det är så himla respektlöst att låtsas som att man inte ser att sitt barn är lesset. Känns som att man förminskar sitt barns signaler tycker jag.
Tänk själva om ni var jättelessna och grät och era män eller era närmaste vänner bara skrattade och skämtade och inte låtsades om alls att ni var lessna. Hur hemskt skulle inte det kännas?
Länk till hela tråden: www.annawahlgren.com/forum/viewtopic.php