• Anonym

Kvinnokliniken i Falun

Vill vara anonym dels för att jag inte vill visa var jag bor o dels för att ja..

Undrar iaf var Kvinnokliniken i Falun ligger? Hur kommer man dit? Har fått en tid om några veckor, till gyn.

("kan" inte ringa o fråga eftersom man blir kopplad till en telefonsvarare som ringer upp o de enda jag vill är att veta vägen.. känns konstigt)

• Svar på tråden Kvinnokliniken i Falun
  • Mysanochmimer

lite svårt att förklara men antar att du vet var lassarettet ligger?
    gå in genom stora entréen, rakt fram och första till vänster, tror att du får runda en liten vägg typ och då har du en bankomat in i ett rum på höger sida, du ska inte in till bankomaten dock utan fortsätta rakt fram
    Så blir det en korridor som känns jääääättelång men till slut tar den slut och då har du hissar på vänster sida, kliv in i den och så står det på knapparna där
    Du ska dock titta på andra sidan hissen så att säga

förstår du?

• Anonym
    Mysanochmimer skrev 2010-02-04 15:31:50 följande:
    lite svårt att förklara men antar att du vet var lassarettet ligger?gå in genom stora entréen, rakt fram och första till vänster, tror att du får runda en liten vägg typ och då har du en bankomat in i ett rum på höger sida, du ska inte in till bankomaten dock utan fortsätta rakt fram Så blir det en korridor som känns jääääättelång men till slut tar den slut och då har du hissar på vänster sida, kliv in i den och så står det på knapparna där Du ska dock titta på andra sidan hissen så att säga förstår du?
    Aha så det ligger inne på sjukhuset? Jag har fått för mig att det ligger i en egen byggnad utanför Det finns väl skyltar där inne va, som visar vart jag ska gå isf?

Jag tror jag förstår, tack så jättemycket!
  • Mysanochmimer

hmm det är säkert skyltat, men inget jag nånsin tänkt på
    Men jo då, det ligger inne i sjukhuset, men hela kk med bb, förlossning osv är en egen byggnad, som är ihopbyggd med sjukhuset

Dom ska riva den och bygga helt nytt, så självklart får en annan föda barn i nån sk. modul till sommaren

• Anonym
    Mysanochmimer skrev 2010-02-04 15:37:49 följande:
    hmm det är säkert skyltat, men inget jag nånsin tänkt på Men jo då, det ligger inne i sjukhuset, men hela kk med bb, förlossning osv är en egen byggnad, som är ihopbyggd med sjukhuset Dom ska riva den och bygga helt nytt, så självklart får en annan föda barn i nån sk. modul till sommaren
    Hehe nä hittar man så tänker man nog inte på det. Aha ok det är nog därför jag fått för mig att det är en egen byggnad, med egen ingång. Så det är massa gravida och nyfödingar på samma avdelning som jag ska på (jag är inte gravid :p)?

Det är ju bra att dom ska göra nytt! Men det låter ju lite trist att föda i nån sorts modul :S hoppas det går bra för er, trots modulen
  • Mysanochmimer

Inte samma avdelning direkt, huset är nog säkert 10 våningar kanske
    Tror att du ska till 3'e lr 4'e våningen för kk´s gynmottagning, men det står juh ii hissen iaf
    Lycka till!

• Anonym
    Mysanochmimer skrev 2010-02-04 16:41:51 följande:
    Inte samma avdelning direkt, huset är nog säkert 10 våningar kanske Tror att du ska till 3'e lr 4'e våningen för kk´s gynmottagning, men det står juh ii hissen iaf Lycka till!
    Då förstår jag man är alltid lite lugnare om man vet var man ska osv.. sen att jag har en manlig gynekolog är väl som det är

Tack för hjälpen!
  • Anonym
    Mysanochmimer skrev 2010-02-05 09:25:39 följande:
    Kan berätta att dom två manliga gynekologer jag träffat i falun är helt kanon!
    Åh va skönt att höra! Gissar att du inte har lust att tala om vad dom heter.. det räcker med antingen för- eller efternamn :p
  • Mysanochmimer

Ja den ena heter Lars Lanné (tror jag det var) han var väldigt rak på sak och kanske kan uppfattas lite för rakt på sak, men i den situationen jag var så var det helt "rätt" för mig..

Den andra kommer jag tyvärr inte ihåg, men både han och Lars är överläkare iaf

• Anonym

Den här killen är lite "ung", runt 35 tror jag. Är rädd att han ska vara snygg haha! Har aldrig varit hos en manlig, bara kvinnliga.. känns lite märkligt men många har lugnat mig, och många tycker också att manliga är bättre än kvinnliga. Konstigt nog {#lang_emotions_surprised}

Svar på tråden Kvinnokliniken i Falun