• Tonx

Ice age 3 på dagis?

Liba skrev 2010-02-04 22:45:40 följande:
    Mäh, det är ju en animerad (jäkligt) rolig film som får de flesta barn att skratta! JAAA, Ts du överreagerar!!! Bah....
    Men dom barn som inte skrattar då?
  • Tonx
    Lia85 skrev 2010-02-04 22:58:39 följande:
    Jag har ä så länge inte mött ett enda barn (eller vuxen) som inte skrattat av ice age- Och de få som lyckas låta bli... ja, alla aktiviteter kan inte passa alla. Alla barn gillar inte att leka ute osv
    Att inte vilja leka ute ger inte mardrömmar. Min dotter älskar Ice Age, Disney m.m, men hon blir faktiskt rädd för häxor, dinosaurier, drakar och sånt. Hon får titta på alla såna filmer men hon vill ha nån med, för hon vill helst att man spolar förbi hemska partier helt, t.ex i Björnbröder när björnmamman och en av bröderna rasar ut för stupet, eller draken i Törnrosa och lejongrottan i Aladdin.
    Hade inte uppskattat om hon kommer hem från dagis och inte kan sova på kvällen pga en film. Hon har en enorm fantasi och spinner ofta vidare på de mest fantastiska sätt, och eftersom hon precis som jag har problem med mardrömmar så uppskattar jag om förskolan lät bli att visa sånt, speciellt när det inte ens är tillåtet.
Svar på tråden Ice age 3 på dagis?