ungamammor i gbg :)
Hejsan har en son på 15 månader och jag själv är 18 år :) Går hemma om dagarna och hade tyckt de va roligt att få träffa andra.. Så skriv :)
Hejsan har en son på 15 månader och jag själv är 18 år :) Går hemma om dagarna och hade tyckt de va roligt att få träffa andra.. Så skriv :)
Ja det är bara roligt om man är några stycken^^ Ja det är inte så svårt sen när man kommit in i det.. Vart i partille bor du föresten?
Ja de hade ju varit jätte kul :) alltid roligt när man är flera
Ohh då va det iallafall inärheten där jag bode.. Vet du hur man tar sig till allum? Sen efter det är det rätt så lätt att komma in till stan.. :) Jag kan rätt så ofta, min sons pappa har honom bara varannan helg änsålänge. Men ändå det känns så jobbigt att lämna bort honom :( kommer bli värre sen när det gäller en vecka.. Men vi kan väl ta något nu nästa vecka eller så?
Ah de funkar bra :) vilken dag som helst passar :)
Alla dagar utan Måndag passar för mig, ska hämta Simon idag också från sin pappa.. Det kändes så jobbigt i fredags att lämna ifrån sig honom när hans pappa börja skälla ut mig framför vår son, så jag gick efter och sa till honom att sådär beter man sig inte. Det känns verkligen tomt inom en när man inte har honom hos sig.. Ska verkligen bli skönt att kunna mysa med sin lilleman idag :) Vet inte hur jag kommer klara av de sen när de blir varannan vecka :( Men passar typ Onsdag eller Torsdag bra för er? Vi kan ju ta en promenad om de är fint värder eller något?
Okej va tråkigt :/ jag har min son varannan vecka, men som tur är så bor han 5min gåavstånd ifrån bara. Men onsdag hade passat mig bäst :)
Ja det är lite tråkigt, det tar typ 1 timme med buss/spårvagn till hans pappa.. men jag trivs bättre själv.. Har en underbar lägenhet för mig själv så vad mer kan man önska sig. Visst det är svårt att vara ensam och alla dessa syslor som var lätta innan blir nu lite krångligare. men det funkar
är det du som får åka och lämna/hämta varje gång då eller? ja de är juh de men så länge man klarar av de så är de juh bra
vi möts inne i stan, men de känns ändå jobbigt att träffa honom.. Hatar honom men försöker ändå för min sons skull att få träffa sin pappa.. Ja jag har ju min mamma och mina syskon i närheten så det är tur, om man behöver lite passning i nån minut för att kunna handla lite ifred så kan man få det.. Tycker det är jobbigt att behöva springa ner på kvällen och tvätta bara.. Men det funkar.. blir bara att man lägger sig vid 1 tiden.. Men man får fortsätta kämpa :)
ja okej.. tänkte om vi skulle kunna mötas på torsdag istället fick reda på idag att jag måste på möte på onsdag :/
Okey, ja det ska nog funka.. :)ska vi ta en promenad på torsdag om vädret tillåter?
Ja de kan vi göra :) vart ska vi mötas å vilken tid :)?
Vet du några bra ställen där man kan promenera? Ja det spelar ingen roll, antingen tar vi det innan dom sovit middag eller efter, fast isåfall kanske det blir så sent? Men annars kankse runt 1-2 tiden? Om det funkar
jadu haha vet väll inget spec bra ställe:p men man kan väll bara lulla runt lite:P vart skulle du vilja mötas ? två tiden hade varit jätte bra :)