• Anonym

Runkar ni era män?

Händer väl ganska ofta,är sexigt att se min partner njuta och vice versa.

• Anonym
    Anonym (...) skrev 2010-02-04 22:54:17 följande:
    Inte för tillfället. Det är ett straff han fått då han envisas med att starta tramsiga runkmaterialstrådar på FL
    Haha
  • Anonym

Hon runkar väl kanske 20 drag, lite pliktskyldigt de få gånger vi har sex som en del i förspelet. Annars aldrig.

• Anonym

Tja, det händer väl. En enkel lösning för att slippa ha vanligt sex.

• Anonym
    linjes skrev 2010-02-12 18:25:45 följande:
    Jag har hellre sex än runkar av,tycker det kan bli lite långtradigt
    Fast vanligt sex är ju så mycket jobbigare. Hellre långtadigt och snabbt överstökat än jobbigt och tidskrävande.
  • Anonym

Jag vet inte hur många gånger som jag verkligen inte har orkat ha sex så jag bestämmer mig för att runka av honom.  sen börjar man bli lite tänd så då suger man lite.. vilket gör att man blir dyngkåt och sen är det bara upp att rida honom när man ändå har honom på rygg

och så slutar det alltid!

• Anonym

Absolut. Det är sååå upphetsande att runka av & suga av honom, blir ju skitkåt sjäv efter en stunds behandling

• Anonym

Ja... jag har runkat och sugigt av honom MASSOR av gånger utan att få något själv. Han har aldrig gjort så mot mej. Det känns lite orättvist faktiskt.

• Anonym

Blir helt galet kåt när min fru tvättar, masserar och runkar min kuk i duschen eller bastun - det bästa är att hon gillar det lika mycket som jag, och älskar att se den spruta! Jag försöker dra ut på den ljuvliga behandlingen och hålla tillbaka hennes händer och fingrar för att förlänga njutningen men "dragkampen" slutar alltid på samma sätt - hon vinner och kan med triumf i blicken betrakta hur staken sprutar rakt ut...Tungan ute

• Anonym

Dom flesta kvinnor hatar att runka/suga av sin man för dom tycker kuk är äckligt.

• Anonym

Japp, älskar att snabbt plocka fram den mellan varven, när barnen är utom synhåll, slicka lite på kulorna, och runka upp den i storlek, gör detta upprepade gånger för att sen smita iväg på övervåningen och få den att spruta!!

• Anonym

det händer men oftast så har vi sex:P

• Anonym

Jag brukar vilja bli tömd i bland . Kallar det för att få lite hand . Självklart ställer jag upp 100 % på min kvinna om hon vill . Men hon vill inte lika offta som mig så då får man tjata om lite hand mellan åt .
    När vi har sex så är hennes njutning det viktigaste ! Jag är noga med det ! Ställer upp på alla hennes önskningar !!

Tyverr är svaret offtast nej när jag ber om lite hand då det passar  Rynkar på näsan

Men här om dan då vi var hemma själva ( Barnen i skolan )så bad jag om lite hand ny dushad och fräch som jag var med . Hon satte i fåtöljen och drack kaffe och svarade att hon bara skulle dricka färdigt kaffet först. Jag klädde lyckligt av mig naken och la ut en tidning på golvet och ställde mig naken på alla fyra framför fåtöljen .  Snart kännde jag hennes hand omsluta min penis och så började hon mjölka mig . Jag bad om att hon skulle smeka min pung med andra handen samtidigt med och snart kunde jag bara stöna ut min njutning . Strax innan det skulle gå frågade hon om jag gick med på ett resmål jag hatar om jag får denna behandling varje dag framöver en tid då det är möjligt och jag kunde bara gå med på detta .  Vad gör man när man står naken och kåt och kvinnan har full kontroll på penis Skrattande

Snart sprutade jag ned på tidningen och vi hade en deal Skrattande

• Anonym
    Anonym skrev 2012-09-22 12:50:18 följande:
     Jag brukar vilja bli tömd i bland . Kallar det för att få lite hand . Självklart ställer jag upp 100 % på min kvinna om hon vill . Men hon vill inte lika offta som mig så då får man tjata om lite hand mellan åt .

När vi har sex så är hennes njutning det viktigaste ! Jag är noga med det ! Ställer upp på alla hennes önskningar !!

Tyverr är svaret offtast nej när jag ber om lite hand då det passar  

Men här om dan då vi var hemma själva ( Barnen i skolan )så bad jag om lite hand ny dushad och fräch som jag var med . Hon satte i fåtöljen och drack kaffe och svarade att hon bara skulle dricka färdigt kaffet först. Jag klädde lyckligt av mig naken och la ut en tidning på golvet och ställde mig naken på alla fyra framför fåtöljen .  Snart kännde jag hennes hand omsluta min penis och så började hon mjölka mig . Jag bad om att hon skulle smeka min pung med andra handen samtidigt med och snart kunde jag bara stöna ut min njutning . Strax innan det skulle gå frågade hon om jag gick med på ett resmål jag hatar om jag får denna behandling varje dag framöver en tid då det är möjligt och jag kunde bara gå med på detta .  Vad gör man när man står naken och kåt och kvinnan har full kontroll på penis

Snart sprutade jag ned på tidningen och vi hade en deal

Jag hade lätt lovat något sånt under dom omständigheterna. Tur min tjej inte kommit på det än dock. ;)
Svar på tråden Runkar ni era män?