Inlägg från: Anonym (Kille med tur) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kille med tur)

Runkar ni era män?

Anonym skrev 2010-07-18 16:21:54 följande:
    Dom flesta kvinnor hatar att runka/suga av sin man för dom tycker kuk är äckligt.
    Exakt; alla kvinnor är egentligen lesbiska. Skönt att det äntligen blev sagt!!
  • Anonym (Kille med tur)

Håller med, att bli runkad av en tjej som gillar det är bland det bästa som finns! Givetvis med någon smörjning så helst blir det nog duschen hos oss.

• Anonym (Kille med tur)

Håller med, att bli runkad av en tjej som gillar det är bland det bästa som finns! Givetvis med någon smörjning så helst blir det nog duschen hos oss.

• Anonym (Kille med tur)
    Pentra skrev 2010-07-19 11:54:16 följande:
    Då känner du helt klart inte mig! Jag älskar att suga och runka min sambo.
    Jag sög och runkade honom i morse igen. Härligt! Tungan ute Sedan satte jag på honom tills han kom. Kunde bara inte låta bli... Tungan ute

Nu skall han vara borta i veckan och jag saknar honom och kuken redan... Så nu har jag ingen härligt ådrig och savande stake att suga, smeka, leka med och glida ner över på flera dagar...Gråter

/Pentra
    Skön beskrivning Pentra, själv hoppas jag få en liknande behandling senare idag...
  • Anonym (Kille med tur)
    Pentra skrev 2010-07-20 01:42:09 följande:
    Håller tummarna.
    Jorå, jag hade tur igår Guld i mun, fantastisk massage resulterade som vanligt i att frun "vann"och fick se "sin" stake spruta rakt ut...
Svar på tråden Runkar ni era män?