• Pentra

Runkar ni era män?

redneck girl skrev 2010-02-12 16:23:35 följande:
    ja det är en härlig känsla.eller suga och känna hur den växer till sig i munnen på en;)
    Japp! Håller absolut med! Helt underbart!

Mmm... Leka med tunga och läppar kring ollonet och sedan sakta sluka den ända in till roten och känna hur den bara blir större, grövre, ådrigare och känna hur hans kåtsafter bara rinner...
    Då min sambos kuk blir som störst kan jag inte ta den riktigt ända in till roten längre, men han har då aldrig klagat på min behandling iaf... Jag älskar att se min partner njuta av intimmassagen han får av min mun, min tunga och mina händer... Och det är helt underbart att känna hur hans kuk svullnar upp ytterligare strax innan han kommer i den härliga pulserande orgasmen...

/Pentra
  • Pentra
    Anonym skrev 2010-07-18 16:21:54 följande:
    Dom flesta kvinnor hatar att runka/suga av sin man för dom tycker kuk är äckligt.
    Då känner du helt klart inte mig! Jag älskar att suga och runka min sambo.
    Jag sög och runkade honom i morse igen. Härligt! Tungan ute Sedan satte jag på honom tills han kom. Kunde bara inte låta bli... Tungan ute

Nu skall han vara borta i veckan och jag saknar honom och kuken redan... Så nu har jag ingen härligt ådrig och savande stake att suga, smeka, leka med och glida ner över på flera dagar...Gråter

/Pentra
  • Pentra
    Anonym (Kille med tur) skrev 2010-07-19 12:29:50 följande:
    Skön beskrivning Pentra, själv hoppas jag få en liknande behandling senare idag...
    Håller tummarna.
  • Pentra
    Anonym (Kille med tur) skrev 2010-07-20 13:37:37 följande:
    Jorå, jag hade tur igår Guld i mun, fantastisk massage resulterade som vanligt i att frun "vann"och fick se "sin" stake spruta rakt ut...
    Härligt! Tungan ute
    Själv är jag ju gräsänkling nu, så imorse hade jag träff med min dildo ist. Inte alls så härligt som äkta vara, men det får duga för stunden.
Svar på tråden Runkar ni era män?