Inlägg från: Rynkigutanpåslätinuti |Visa alla inlägg
  • Rynkigutanpåslätinuti

Runkar ni era män?

Pentra skrev 2010-07-19 11:54:16 följande:
    Då känner du helt klart inte mig! Jag älskar att suga och runka min sambo.
    Jag sög och runkade honom i morse igen. Härligt! Tungan ute Sedan satte jag på honom tills han kom. Kunde bara inte låta bli... Tungan ute

Nu skall han vara borta i veckan och jag saknar honom och kuken redan... Så nu har jag ingen härligt ådrig och savande stake att suga, smeka, leka med och glida ner över på flera dagar...Gråter

/Pentra
    Så nu kommer vi känna igen dig de närmaste dagarna som kvinnan med den stirrande blicken som vandrar i grönsaksdisken, klämmandes på alla gönsaker, maniskt mumlande.

Själv funderar jag över vilka dimensioner ett stålrör måste ha för att inte böjas mer än ca 5mm på mitten. 160cm mellan infästningspukterna och en last mitt på om ca 50kg.
  • Rynkigutanpåslätinuti
    911 skrev 2010-07-20 12:57:45 följande:
    Låter helt underbart!! Men måste ni upp till övervåningen för att den ska få spruta? Tungan ute
    Den är väl FL-size. Slickar kulorna på bottenvåningen och kollar sprutet på övervåningen. 
  • Rynkigutanpåslätinuti
    I Blackrose I skrev 2010-07-20 14:08:02 följande:
    Åh, stålrör...
    Ja....

Fast jag ska bara ha röret att fästa i. Vill inte att det ska flexa för mycket heller.
  • Rynkigutanpåslätinuti
    I Blackrose I skrev 2010-07-20 14:16:04 följande:
    Nej, här används det till annat. Drömmer
    Pratar vi typ Device Bondage? Jag har bara väldigt klent undertak och tyvärr ingen plats att leka ställningsbyggare.
  • Rynkigutanpåslätinuti

Invärtes?

• Rynkigutanpåslätinuti
    I Blackrose I skrev 2010-07-20 16:08:21 följande:
    Var frågan till mig så är svaret: Ja. Flört
    Ja.

Har ni satt på en rundning på ena änden. Verkar inte så skönt annars..

Bra ide faktiskt. Måste vara en mäktig känsla när ni använder den. Stål har något obevekligt över sig när man tar i det.
Svar på tråden Runkar ni era män?