Hur ofta ska man byta BH?
Precis som rubriken lyder: hur ofta byter ni damer Bh? Och hur ofta ska man för att undvika ofräschhet? Hur ofta för att hålla saker och ting spännande där hemma?
Precis som rubriken lyder: hur ofta byter ni damer Bh? Och hur ofta ska man för att undvika ofräschhet? Hur ofta för att hålla saker och ting spännande där hemma?
Jag byter kanske 3 ggr i veckan. Men då använder jag den så få timmar om dagen sombara är möjligt. Jag gillar inte att ha BH på mig nämligen.
har lärt mig att man ska byta varje dag för bh ns skull att de håller mkt bättre om resår och liknande får vila
Oj, jag byter när den inte känns fräsch längre, det är olika hur länge beroende på hur varm jag varit, men alltid flera dagar.
Menar ni att ni tvättar bhn efter att ha haft den bara nån dag, sliter ni inte ut dem på nån månad då?
Alla tjejer borde vara nudister.... :P
Jag byter min väldigt sällan, när den börjar lukta svett ungefär, men sen har jag så få bhar som jag använder också.
Byter väll ett par ggr i veckan. Inte så att dem hinner bli sunkiga iallafall.
Om damen har en bh på sig i mer än 1 vecka i sträck, är det ofräscht? Vad tycker männen? Blir ni uttråkade av att se samma bh dag ut och dag in?
Byter varje dag som med resten av kläderna,nått annat är otänkbart
Ähum? BH är underkläder. Underkläder bytes varje dag.