• Anonym

Bukplastik?

Hej!
    Är det någon här inne som har en aning om hur mycket det kostar att genomgå en bukplastik?

• Svar på tråden Bukplastik?
  • Anonym

Vilken sorts bukplastik?

Att ta bort överflödig hud/skinn på magen kostar i det privata mellan 40 tusen o 60 tusen kronor

• Anonym (linduzzen)

Jag gjorde min i sep -09- full bukplastik på akademikliniken i sthlm..58.000 betalade jag är supernöjdf!

• Anonym
    Anonym skrev 2010-02-05 22:39:19 följande:
    Vilken sorts bukplastik?Att ta bort överflödig hud/skinn på magen kostar i det privata mellan 40 tusen o 60 tusen kronor
    Att ta bort överflödig hud som hänger menade jag :)
  • Anonym
    Anonym (linduzzen) skrev 2010-02-05 22:47:28 följande:
    Jag gjorde min i sep -09- full bukplastik på akademikliniken i sthlm..58.000 betalade jag är supernöjdf!
    Tack för svar :)
    Vad innebär full bukplastik?
    Jag har rätt så mkt hud som hänger efter min andra förlossning. Nu har jag börjat gå ner en hel del i vikt och de blir bara värre tycker jag :(

Jag och sambon vill helst ha fler barn i framtiden, så de är väl kanske ingen idé att göra någon opperation just nu. För då lär man väl bara få göra om den sen :(
    Men usch hur magen min ser ut...
  • Anonym (Vill med)
    Anonym (linduzzen) skrev 2010-02-05 22:47:28 följande:
    Hur lyckas man sammla ihop så mycket pengar...eller tog du ett lån, mitt "häng" är inte tillräckligt för att få det betalt av landstinget...sen vill jag nog inte få det gjort av L heller, dom tar bara bort "hänget" bryr sig inte om att snygga till alls=(
  • Anonym (linduzzen)
    Anonym (Vill med) skrev 2010-02-05 23:28:34 följande:
    Hur lyckas man sammla ihop så mycket pengar...eller tog du ett lån, mitt "häng" är inte tillräckligt för att få det betalt av landstinget...sen vill jag nog inte få det gjort av L heller, dom tar bara bort "hänget" bryr sig inte om att snygga till alls=(
    Jag sparade ihop hälften & lånade hälften.

TS: full bukplastik innebär att man gör ett nytt hål för naveln , syr ihop magmusklerna+tar bort överflödigt skinn + fettsuger om det behövs.

Har bilder om ni vill kika?  http://linduzzen.bilddagboken.se/p/dayview.html?directlink=1&t=1262127601&id=434191413

lösenordet är: lindis

bläddra bak till oktober för att se förebilder!

En superbra sida med info http://plastikkirurgiforum.se/
  • Anonym

förstår att det är jobbigt men ska ni ha fler barn så VÄNTA. annars har du stramat upp den redan uttänjda huden som ska tänjas ännu mer, du kan få riktigt fula bristningar, annars har ju magen redan plats för en ny bebis. så kan du göra en bukplastik när du är färdig med graviditeter och bli superfin!

• Anonym
    Anonym (linduzzen) skrev 2010-02-06 11:17:25 följande:
    Jag sparade ihop hälften & lånade hälften. TS: full bukplastik innebär att man gör ett nytt hål för naveln , syr ihop magmusklerna+tar bort överflödigt skinn + fettsuger om det behövs. Har bilder om ni vill kika?  linduzzen.bilddagboken.se/p/dayview.html?dire... lösenordet är: lindis bläddra bak till oktober för att se förebilder! En superbra sida med info plastikkirurgiforum.se/
    Fantastsikt fint...Verkligen. Jag har gjort mina boobisar och det gjorden nåt för överjäkligt ont gör detta också ont eller?
    Jag har ju inte alls lika mycket häng som du haft men funderar på att tajta till det i alla fall.
  • Anonym (Vill med)
    Jag sparade ihop hälften & lånade hälften.TS: full bukplastik innebär att man gör ett nytt hål för naveln , syr ihop magmusklerna+tar bort överflödigt skinn + fettsuger om det behövs.Har bilder om ni vill kika?  linduzzen.bilddagboken.se/p/dayview.html?dire... lösenordet är: lindisbläddra bak till oktober för att se förebilder!En superbra sida med info plastikkirurgiforum.se/
    åhh vad fint det blev=)
    Ja det lutar åt en full bukplastik här med när alla kilon är väck., vill med bli såååå fin =) bara att börja spara nu då;.)
  • Anonym
    Jag sparade ihop hälften & lånade hälften.TS: full bukplastik innebär att man gör ett nytt hål för naveln , syr ihop magmusklerna+tar bort överflödigt skinn + fettsuger om det behövs.Har bilder om ni vill kika?  linduzzen.bilddagboken.se/p/dayview.html?dire... lösenordet är: lindisbläddra bak till oktober för att se förebilder!En superbra sida med info plastikkirurgiforum.se/
    Gud vilken skillnad! De blev ju super fint!
    Jag har nog ungefär lika mkt överflödig hud som du hade. Men skulle tror att mit kommer att hänga ännu mer när min mage har gått tillbaka lite mer.

Lika bra att börja spara pengar för en operation redan nu känns det som. För jag vill då INTE visa mig utan tröja som det är nu. Okej, för sambon. Men jag skulle aldrig i hela mitt liv trivas på exempelvis en strand i en bikini som det är nu. Hemska tanke!
Svar på tråden Bukplastik?