• Eisa

Det finns ett foto av dig när du har samlag med Michael Jackson

Vilket av nedanstående är riktigt?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Det finns ett foto av dig när du har samlag med Michael Jackson
  • Hallonröd

Nån har photoshoppat dit mig...skulle ALDRIG haft sex frivilligt med honom...{#lang_emotions_undecided} 
    Han var en bra artist.... that´s it {#lang_emotions_wink}

// Bad sound kills good music...
  • flingansnö

Ja, ngn har photoshoppat dit mig, sex med döda är inte min grej....

• snillis

Någon har fotoshoppat utav helvete.

Jag finns inte på några knullbilder och MJ finns inte på några knullbilder med vuxna kvinnor.
  • Manchester

Nån har photoshoppat dit Michael Jackson (eller så är hela bilden fejkad från början till slut). Michael Jackson hade sannolikt aldrig något normalt samlag, så det kan inte finnas sådana bilder på honom. Jag har inte för vana att låta mig fotograferas i sådana situationer, men vem vet vad en perverterad granne kan ha åstadkommit med en glipa i gardinen och ett teleobjektiv? Saker som faktiskt har hänt kan ju, rent teoretiskt, finnas på bild. Så om någon del av fotot är äkta så är det jag.

• CarlHerman

Nån har photoshoppat dit MJ, helt klart. Har svårt att tänka mig honom ha samlag överhuvudtaget, än mindre med en vuxen kvinna.

• MissLilo

det e sant. {#lang_emotions_wink}
    Hhaha.....iaf i mina drömmar.
    Inte drömma om att ha sex med han.....hm.....han är sexigaste karn som levt.
    Finns en anledningen till alla goldenpants trådar på alla forum och på youtube.
    Sexigare karl får man leta efter!!!!!

Jag var en villig gropuie  hela livet.

• sstv

Det är sanning. Inget jag är stolt över men jag var 5 år och lite tagen av att möta en sådan stjärna.

• AoO
    sstv skrev 2010-02-10 08:13:37 följande:
    Det är sanning. Inget jag är stolt över men jag var 5 år och lite tagen av att möta en sådan stjärna.
    {#lang_emotions_tongue_out} Ouch!

• MissLilo
    sstv skrev 2010-02-10 08:13:37 följande:
    Men orka......
  • Hercule

Det är ett autentiskt foto av mig och min make som rollspelar lite!
    Jag är Mimmi Pigg och han är Michael Jackson

• Aakashan

Jag kunde inte hjälpa det, han låg ju där, kall och naken, inbjudande.... på en bänk hos rättsmedicin....

• Meria

Det är det väl klart det finns? Jag tog det, jag sålde det. Jag leva gott nu

♥ Loke -06 & Isak -08 ♥
Svar på tråden Det finns ett foto av dig när du har samlag med Michael Jackson