intresserad?
HUR visar ni män/killar att ni är intresserade av en kvinna när ni står och pratar med henne? Vilka signaler omedvetna eller medvetna ska man leta efter???
HUR visar ni män/killar att ni är intresserade av en kvinna när ni står och pratar med henne? Vilka signaler omedvetna eller medvetna ska man leta efter???
Är det en riktig MAN du har framför dig MÄRKS det så oroa dig inte. Märks det inte är det ju ändå bara en FJÖNT.
Nyfikenhet, ögonkontakt, uppmärksamhet.
Leta inte det känns
tack för era svar . Men jag vill gärna ha mer detaljer om hur ni uppför er?! Han ler mycket mot mig, och ser mig i ögonen nästan hela tiden vi pratar, jag vill verkligen ta nästa steg, men vet inte hur. Eller vad jag ska säga för att han ska förstå att jag vill vara mer än vän...
Är det inte såna där saker som att man intresserar sig, står vänd mot (inte nödvändigtvis nära), inte ryggar oM den andra kommer nära, ler mycket, men också samtidigt verkar på helspänn eftersom man mitt i försöken att visa intresse är livrädd att det inte ska tas väl emot...?
jag tror att man kan läsa av människor och deras tankar rätt bra om man kan kroppsspråk! Killar har ni förslag på vad jag ska säga utan att göra bort mig (om han inte är intresserad) för att få honom att fatta att jag vill vara mer än vän?
hej #8! ja, alltså jättebra tips,men vi har redan kommit förbi det, vi pratar mycket ,jag är intresserad av honom och hans liv han är intresserad av mig och mitt. Men jag menar liksom nästa steg efter det!Jag har lust att typ fråga, kan inte jag få en kram eller puss eller nåt. Men det skulle bli så pinsamt om han bara ser mig som en kompis och jag frågar nåt sånt. Det är därför jag försöker kolla efter det där lilla extra, signalerna!
#4: jag tycker att det känns som en attraktion i luften, men jag kan ju känna fel??
plus att vissa killar inte vill att man ska vara för framåt, dom vill ta första steget!
Det faktum att vi står kvar skall du nog ta som ett tecken på intresse ...
Jag vet inte om jag visar nåt rent kroppsligt men jag blir lite speedad istället och snackar och skämtar hela tiden på ett småkaxigt dominant sätt och nästan förolämpar killen fast på ett roligt sätt... Har nog lite sjuk humor,,,
Om man jobbar ihop så kan det va kommentarer som: jaha här står man visst bara och dräller, tror du lönen betalar ut sig själv bara för att du står här och ser upptagen ut, nä sätt fart nu annars ska jag smiska upp dig med närmaste skohorn" osv osv.. Eller" jaha, det är vad du tror kanske, men det kan ju inte du rå för" så fort nån säger nåt...
Eller bara gå förbi och slänga ur sig kommentarer rätt ut i luften som om man mumlar för sig själv.. typ " men shitt va killarna är söta nu för tiden, undra om man skulle ta och supa ner han nån dag...!!" på ett lite skämtsamt sätt.. och sen stanna upp och säga ganska högt och överdrivet "Men guuud, va säger jag", med ett stort flin..
Jag lovar, du kommer märka ganska fort om han är intresserad och tar det som en komplimang...=)
Jag får lite raggnings-tourettes med andra ord och säger saker hela tiden som kan bli rätt pinsamma men i 90% av fallen så funkar det super...
prince charming; det ligger mycket i det! att om ni står kvar så finns det anledning till det . Jag blir toookig, jag gör allt utan att gå över gränsen för att vara påflugen,och han besvarar mina långa blickar (typ när vi avslutat en mening så håller jag kvar hans blick)men det måste hända nåt meeeer!
haha redneck girl! jag tyckte också den var bra