Inlägg från: M och M |Visa alla inlägg
  • M  och  M

Hur få bort kldähögar i sovrummet?

Vi är hopplösa på att lägga kläderna på golvet i sovrummet och nu när vi ska göra om i sovrummet vill jag ha tips och idéer på vad man kan göra för att slippa detta. Det är bara att inse att vi aldrig kommer bli sådana som lägger kläderna där de ska vara på en gång, i garderoben eller tvätten, så dörfär måste det blir någon lösning hur man bara får bort kläderna från golvet.

Jag är lite inne på krokar på väggen där man kan hänga kläderna,  men vi kommer som inte ha "varsin" vägg och dessutom vet jag inte vars man kan hitta en med många krokar på.

Har ni andra några idéer? Hur gör ni med kläder i sovrummet?

• Svar på tråden Hur få bort kldähögar i sovrummet?
  • M  och  M
    Mimmlas skrev 2010-02-06 22:53:52 följande:
    Man kan ju ha "tvättkorgar" som man lägger halvrena kläder i som man inte vill ha in i garderoben än. Och sen finns det ju något som heter herrbetjänt som man hänger sina kläder över.
    Ja en herrbetjänt vore helt klart ett alternativ... Svårt att få tag på bara verkar det som tycker jag.
  • M  och  M
    MissLillan skrev 2010-02-06 22:55:34 följande:
    vi hänger upp kläderna på wave klädhängare finns att köpa på designonline.se
    Dom var riktigt snygga! Och inte så farligt pris på heller med tanke på vars det säljs Men svårigheten är vars på väggen i sovrummet vi ska hänga dom. Det blir bara som en av oss som kommer ha en vägg vid sidan om sängen...
  • M  och  M
    Karamellan skrev 2010-02-06 22:58:24 följande:
    Svärmor och svärfar har varsin stabil gardinstång i lagom höjd på väggen som de hänger sånt på. Sådana där runda stänger av trä.
    Smart
  • M  och  M
    Pruttiluskan skrev 2010-02-06 23:00:38 följande:
    Hahaha...letade efter en tvättkorg som jag har men såg inte den ...hitta istället den här... =P Det kanske skulle vara något för er? =P www.ikea.com/se/sv/catalog/products/10120549
    Mm säkert, men om det bara hade varit trädet skulle varit bättre, det var riktigt snyggt
  • M  och  M
    Pruttiluskan skrev 2010-02-06 23:03:28 följande:
    På den förra så skrev jag tvättkorg...hahaha Men den här skrev jag ingenting, utan gick in på kategori tvättstuga osv...hahaha En sånhär har jag iallafall... www.ikea.com/se/sv/catalog/products/70116511
    De måste som vara ganska lättillgängliga också så man lätt bara kan ta dem och inte behöver söka. Hm...en sådan gummikorg kanske skulle funka kom jag på nu...
  • M  och  M
    Cia o krabaten skrev 2010-02-06 23:04:14 följande:
    Vi har hängare på baksidan av sovrumsdörren. Funkar bra.
    Blir för långt bort :-P
  • M  och  M
    Blipp skrev 2010-02-06 23:06:00 följande:
    Vi hade samma problem, men vi har löst det genom att ha en hylla i garderoben, som står i sovrummet, som bara är till för de "halvrena" kläderna. På så vis ligger de inte framme, men blandas ändå inte med de nytvättade.
    Smart! Men vi måste nog ha något alternativ som är cirka en meter ifrån sängen för att det ska funka för oss
Svar på tråden Hur få bort kldähögar i sovrummet?