• puuhmage

De säger i princip att jag är ful:(

<STRONG>ja har hört att måna tycker att fula föreldrar har fått hur fina barn som helt typ hur kan dom 2fula få ett sånt fin sött barn osv.........<BR><BR><BR></STRONG>

• puuhmage

hur gammal är du?? inget illa menat......

• puuhmage

jo det va inget illa menat ja tänkte om du va ung så är det nog vanligare att man tänker på utseendet än om man är älder osv.....

• puuhmage

jasså??? ja har aldrig hört någon äldre 25+ 30+ 40+ säga nått om det men där imot har ja hört 17 + säga det med utseendet

• puuhmage
    Anonym skrev 2010-02-07 15:46:44 följande:
    Okej men det har jag och andra också. Du kanske inte känner så många eller så bor du i en mindre stad,vad vet jag.
    jo gbg o sthlm finns jag......o har en jätte stor kompiskrets osv......
  • puuhmage

jo ja har tillo med sakt det rätt ut....oj hur ser den ut el så el va ful den va....för när bäbisen växer så växer ju inte allt samtidigt i samma takt ex huvudet är störe el avlångt o sen en liten bäbis kropp men det jämnar ju ut sig med tiden..o idag är han dom jätte fina....o sen fins det hur fula ungar som helst.....

• puuhmage
    Rockangel01 skrev 2010-02-07 16:50:54 följande:
    håller med dig
  • puuhmage

ööö har ja sakt nått otrevlig till dig?? så fort någon ifrågesätter dig så blir du sur arg osv..

du får ju räkna med o få ifrågesättningar.....

o du bärja jobba med ditt självförtroende o självkänsla o allt sånt  det märks att du är mycket osäker tjej

• puuhmage
    Anonym skrev 2010-02-07 20:00:55 följande:
    Du höll med hon som skrev att jag var otrevlig,det var iaf henne du citerade.Du verkar inte heller så säker som ger dig på mig sådär.
    asg ja har värsta självförtroendet  ja är vuxen o ha koll osv

du gillar ej sanningen o när folk går imot dig el säger saker som du inte vill höra men du lycka till hoppas du växer upp....
Svar på tråden De säger i princip att jag är ful:(