• pussgurkan86

De säger i princip att jag är ful:(

jag har aldrig maken om någon som har oroat sig om att få ett fult barn. alla barn är vackra på sitt eget lilla sätt, vart är världen på väg???

och jag tycker, är du så orolig att ditt barn kommer bli fult så skaffa inte barn då. problemet löst.

• pussgurkan86
    Anonym skrev 2010-02-07 14:26:36 följande:
    Jag ser väl okej ut tycker jag men pappan ser lite "alkis" ut som jag förresten inte är ihop med men han kommer ha kontakt med barnet sen. Så därför är jag rädd att barnet ska se jätte konstig ut,men den behöver förhoppningsvis inte likna nån av oss två:P
    varför skaffar du barn med en kille som du inte ens är ihop med och som enligt dig är ful och ser lite alkis ut???
  • pussgurkan86
    Anonym skrev 2010-02-07 14:32:15 följande:
    Det har inte du med att göra!
    jag trodde när man skaffade barn så är det med någon man älskar men jag blir förvånad varje gång jag loggar in på fl.

tack och hej.
  • pussgurkan86
    Anonym skrev 2010-02-07 14:37:27 följande:
    Jaha? fortsätt du att leva tryggt i din instängda trångsynta värld. Hej på dig!
    ursäkta?? jag kan bara inte förstå hur man kan vara orolig att ens barn som man älskar ska vara ful. man bör vara mer orolig på om barnet är friskt eller inte.
  • pussgurkan86
    Anonym skrev 2010-02-07 14:42:25 följande:
    Det är jag också orolig över,det ena utesluter inte det andra. Synd att du inte har plats för åsikter som inte platsar i din värld..
    alltså varför går du till personlig attack??? sånt får man inte göra härinne.
  • pussgurkan86
    Anonym skrev 2010-02-07 14:48:44 följande:
    Läs dina inlägg så förstår du kanske varför jag reagera som jag gjorde. Det var hemskt provocerande. Trodde förresten du skulle gå eftersom du ändå bara blir irriterad här inne på fl för att alla inte tycker som du.Nu tänker jag inte svara på fler av dina inlägg.Dina frågor har inte ens med ts att göra så det är snarare du som gått till personlig attack!
    jag bara frågar dig varför du skaffar barn med en man du tycker är ful, det är inte alls provocerande. sen skrev jag att jag trodde man skaffade barn av kärlek och lite sånt vilket inte alls är provocerande.

det du skrev var lite personlig attack eftersom du har ingen aning om hur jag är och svaret på det du skrev, jag är väldigt öppen för åsikter men jag kan ändå inte förstå hur världen kan vara så ytlig att man går omkring och vara orolig över att ens barn i magen ska vara ful.
  • pussgurkan86
    Anonym skrev 2010-02-07 15:01:33 följande:
    Och att om jag var orolig så skulle jag i princip göra abort,du skrev att om jag var orolig så skulle jag inte skaffa barn när jag redan är gravid,det var elakt sagt men det kanske du glömt att du skrev? Nåja! Du känner inte mig heller men drar slutsatsen att eftersom jag inte är ihop med pappan så har jag aldrig älskat honom. Och även om det bara varit en en gångs grej med den killen och blivit gravid så har du inte rätt att döma mig. Bara för att inte du förstår så betyder det inte att det är fel..Hejdååå!
    fast om det är ett engångsligg så skyddar man väl sig??? du har kanske älskat honom men du visar ingen respekt för honom alls när du beskriver honom som en alkis och att han är ful.

jag visste inte du var gravid när jag skrev första meddelandet.
  • pussgurkan86
    Anonym skrev 2010-02-07 15:09:26 följande:
    Moralkaka på moralkaka. Snälla ge dig. Jag är inte intresserad av dina åsikte!
    jag ger mig, du verkar för ja du vet.
Svar på tråden De säger i princip att jag är ful:(