• Rockangel01

De säger i princip att jag är ful:(

Undrar verkligen hur gammal du är?!

Första tanken borde väl vara att man hoppas att barnet blir friskt!
    Varför ens ödsla tid på att oroa sig över om barnet ska bli fult?

Troode inte jag kunde bli förvånad längre..men det kunde jag visst

• Rockangel01
    Anonym (Fulingen) skrev 2010-02-07 15:44:39 följande:
    Grattis, du verkar inte ha upplevt hur det är att ha komplex för sitt utseende eller bli retad för det! Självklart vill man att ens barn ska få de bästa förutsättningar som finns, att det ska få en bra skoltid och uppväxt, att det ska må bra! Hur kan det vara så svårt att förstå? Och hur mycket man än kan önska att utseendet inte spelade någon roll här i världen så gör det faktiskt det, inser man inte detta faktum måste man väl vara bra naiv...
    Jag är inte naiv på nåt sätt.
    Men som svar på din fråga..Nä,har inga komplex för mitt utseende och har aldrig blivit retad.

Naturligtvis vill man att ens barn ska få dom bästa förutsättningarna i livet.Men jag tycker ändå att det är jäkligt konstigt att fundera på om barnet ska bli fult eller sött när det ligger i magen.Tyckte det fanns annat som kändes mer viktigt då.

Men som tur är så är alla olika
  • Rockangel01
    Anonym skrev 2010-02-07 15:22:03 följande:
    Och det ena utesluter inte det andra. Det har jag också oroat mig över. Och som jag skrev,jag oroade mig för det här i början. Men som vanligt tolkar flare det som de vill för att ge sig på den personen.
    Försöker inte ge mig på nån.Om det kan lugna dig så finns det föräldrar där båda är skitsnygga som får mindre vackara barn.Och tvärtom också naturligtvis.Njut av den här tiden istället för att oroa dig för nåt du ändå inte kan styra över.
  • Rockangel01
    Anonym skrev 2010-02-07 16:12:34 följande:
    Då behöver du inte ta åt dig.
    Du är verkligen en trevlig människa du.Är nog inte barnets utseende du ska oroa dig för.
Svar på tråden De säger i princip att jag är ful:(