Problem med mensen efter missfall. Någon mer?
Är det någon mer än jag som fått problem med mensen efter missfall?
Antingen så verkar dom flesta blivit gravida på en gång eller så får dom en mens emellan eller så.
För mig verkar det bli krångligare än så.
Förra veckan på fredagen så började jag störtblöda, rakt igenom både tampong och binda på mindre än en timme. Jag blödde, blödde och blödde och trodde på en gång att det var mensen som kommit och att det kanske blir så där jobbigt första gången efter MA som jag fick den 31/12.
Efter några timmar så slutade jag bara blöda helt plötsligt. Dagen efter började jag blöda igen, fast inte lika mycket. Samma där, efter några timmar så slutade det av helt.
Sen gick nästan en hel vecka men nu i fredags så började jag blöda lite igen. Utan någon mensvärk eller något, men det kom blod. Men väldigt lite.
Sen var det slut igen.
Två dagar efter, alltså idag, så har jag ännu en gång börjat blöda. Först kändes det som mensvärk, men den avtog ganska snabbt och det som såg ut som blod från början hann förvandlas till bara "gammalt blod" typ mörkbrunt. Och lika har de varit förut.
Jag hade tänkt testa med äl-test den här månaden och trodde det var mensen som kom för lite mer än en vecka sedan, det trodde dom också på KK. Men nu vet jag inte... ska jag hålla på blöda flera ggr i veckan?!
Ingen mer som varit med om samma sak?
Jag vill så gärna bli gravid igen och kunna försöka åtminstone. Men nu vet jag inte vad kroppen håller på med.