Inlägg från: Älskade Ängel |Visa alla inlägg
  • Älskade Ängel

Problem med mensen efter missfall. Någon mer?

Börjar med att beklaga ditt mf . Vet hur jobbigt det är..

Gick igenom ett ma i sep-09 och i fredags fick jag den FÖRSTA normala mensen sen ma:t! Alltså tog det 5 månader! Då hade jag visserligen ett sent ma. Innan så hade jag en cykel på 31-32 dagar.. Efter ma: 10 dgr, 21 dgr, 35 dgr och 34 dgr.. Och så äntligen 31 dagar!! Lägg till det på massa jäkla mellanblödningar precis vid ägglossning som det tog 5 månader att bli av med{#lang_emotions_undecided}

Hoppas det ordnar upp sig för dig så fort som möjligt, kan ta tid men jag hoppas ni snart får + på stickan igen

• Älskade Ängel
    Ellans skrev 2010-02-08 19:49:20 följande:
    Jobbigt att det ska behöva strula så mycket. Vilken vecka fick du MA i? Beklagar det verkligen. Inget man önskar någon skulle behöva vara med om. Ändå vet man att det är rätt vanligt. Men de är ingen tröst. Vet inte heller om man ska räkna alla dessa blödningar som kommer och går som mens eller bara någon slags mellan blödning. Vet inte vad jag ska räkna på egentligen. Vill ju prova med äl-test igen, men mest för att veta om äl kommit igång igen. Men eftersom varje gång jag tror att det är mens och att jag kan räkna på ett ungefär utifrån det så börjar jag blöda igen efter någon dag och så håller det på så där. Lycka till med plus på stickan! Håller tummarna för att det blir något snart! :)
    Fick en blödning i vecka 17+6, vul och ul visade att vårt barn slutat växa redan i vecka 11+4. Så jag gick ju länge utan att veta. Vecka 18+1 så tog jag Cytotec för att få ut barnet/fostret. Nu i efterhand (när jag än inte blivit gravid) så kan jag bara råda dig till att ta blödningarna som dom kommer, slappna av och så småningom så har kroppen rättat till sig Lycka till!!
  • Älskade Ängel
    Ellans skrev 2010-02-09 20:53:28 följande:
    Fy! Beklagar verkligen! Så orättvist mot dom som verkligen vill ha barn att det blir så här. Så hör man om folk som inte alls planerat eller velat haft barn men ändå blir på smällen och allt går hur bra som helst. Du har rätt i det du säger. Men man vill ju bara "få ett slut" på det hela så man kan försöka se framåt igen. Lycka till!!
    Kunde inte sagt det bättre själv.. Men du ska se att det blir vår tur också!! Lycka till du med!
Svar på tråden Problem med mensen efter missfall. Någon mer?