Inlägg från: GunnarMust |Visa alla inlägg
  • GunnarMust

Jag tänder inte på mitt fruntimmer längre..

Hallå!!!

Efter förlossningen tänder jag inte på min fru längre. Jag har rejäla skuldkänslor för detta, speciellt efter som jag vart otrogen med grannfrun flertalet gånger.
    Hur gör jag för att få tillbaka lusten?
  • Svar på tråden Jag tänder inte på mitt fruntimmer längre..
  • GunnarMust
    Anonym skrev 2010-02-07 21:03:14 följande:
    Vad är problemet? Är det för att hon ser annorlunda ut eller beter hon sig på nåt sätt? Tror du inte att det är övergående om förlossningen var nyligen? Det är ju en stor omställning.
    Efter förlossningen blev jag helt enkelt väldigt avtänd. Det övergår mitt förstånd varför pappan ska vara med under förlossningen. 
    Förlossningen var för 5 månader sen..
  • GunnarMust
    spaceylisie skrev 2010-02-07 21:01:14 följande:
    Lusten finns ju. Annars hade du inte satt på grannfrun. Fortsätt ligga med henne för att inte knäcka din manlighet. Frugan din kommer ändå bara vara en tråkig mamma ett par, tre år till.
    Jag vill ju givetvis inte ligga med grannfrun förstår du väl?
  • GunnarMust
    SuperDanil skrev 2010-02-07 21:21:15 följande:
    vissa kanske ÖNSKAR att de fick sätta på grannfrun?
    Tja.. Det finns väl många som vill göra det. Ser inget konstigt med det. Problemet är att jag får sånna rejäla skuldkänslor.
  • GunnarMust
    Anonym skrev 2010-02-07 21:16:47 följande:
    Har hört att det finns en slags depression som pappan kan drabbas av efter förlossningen. Framför allt om pappan ser nar barnet kommer ut. detta kan resultera i att pappan inte tänder längre på sin tjej. Men vet att det finns hjälp att få om det nu kanske är detta du har drabbats av.
    Det är nog lite vad som har drabbat mig..
    Kan någon förklara för mig varför mannen ska vara närvarande under förlossningen?? 
  • GunnarMust
    Anonym skrev 2010-02-07 21:32:53 följande:
    Kanske ska söka upp någon att prata med då? så du får bort problemet. Fattar inte heller varför ni killar ska vara med på förlossningen och jag hade innan vårt första barn kom hört talas om den där depressionen för killar så därför sa jag till min kille att han under inga som helst omständigheter fick titta där nere på mig under förlossningen.
    Trevligt att jag inte är ensam om mina åsikter.. Vem ska man ta kontakt med om man behöver hjälp?
  • GunnarMust
    Anonym (Förbannad!!!!) skrev 2010-02-07 21:35:33 följande:
    Om du inte klarar av att vara med när din fru föder ERAT barn så ska du banne mig använda kondom och inte sätta några barn till världen. Varför skulle pappan INTE  vara med???? Ni är två om att få barn, din fru har varit gravid i 9 månader och kanske haft problem med gravidsymtom och sen dessutom föda barnet, klart som fan att du ska vara med å stötta henne då!!!!! Å sen sätta på grannfru och gnälla över skuldkänslor, vad fan är det för larv!! Stå för vad du gjort och berätta för henne, så hon kan välja om hon vill ha dig kvar eller lämna dig!!!!!!
    Jag ser ingen som helst anledning för pappan att närvara under förlossningen. Kvinnorna hade inget problem med att genomföra denna handling förr och har således inga problem med att genomföra det i nuläget.
    Är det larvigt att ha skuldkänslor för att man gängat med grannfrun? 

• GunnarMust
    Ziitoo skrev 2010-02-07 21:42:54 följande:
    Luktar rikspucko här tycker jag!
    Om du slutar tramsa i tråden så blir det nog bättre...
  • GunnarMust
    FixarFrasse skrev 2010-02-07 21:45:18 följande:
    Men kom igen, ingen som inte skolkat alla årskurser i grundskolan, eller blundat under 20 års TV-tittande har väl missat hur en tjej ser ut "därnere" under en förlossning. Det är liksom inte en total överraskning. Och känner man att man inte klarar det, ja då ska man kanske inte kolla. Barnmorskan frågade t o m mig om man ville kolla, och just då ser ju de flesta bara sitt barn som försöker kämpa sig fram, inget j-a erotiskt!
    Det är ganska stor skillnad på att se det "live" mot att se det på tv. Jag kommer nog aldrig få bort dom där bilderna jag fick i skallen efter förlossningen.
  • GunnarMust
    Isnogood skrev 2010-02-07 21:36:43 följande:
    Grannfrun..?
    Höhöhö.. Väldigt lustigt, men jag har faktiskt redan tagit upp problemet med henne.. 
  • GunnarMust
    Mandi74 skrev 2010-02-07 21:38:01 följande:
    Har du tittat på din frus fitta sen ni kom hem efter förlossningen?
    Nej.. den attraherar mig inte längre. Tar mig hellre en rejäl runk i sånna fall:)
  • GunnarMust
    FixarFrasse skrev 2010-02-07 22:03:00 följande:
    ....tror iofs fortfarande att du är Troll som fått 5 minuter för mycket av mitt liv. Tack & Hej.
    Gå och lägg dig. Är det nån som trollar här är det du..
Svar på tråden Jag tänder inte på mitt fruntimmer längre..