Jag tänder inte på mitt fruntimmer längre..
Hallå!!!
Hallå!!!
Om detta nu är sant: Gör slut med din fru för hon förtjänar någon tusen gånger bättre än du
tror inte att du älskar din fru längre då beter man sig inte såhär
jag var otrogen mot en kille i nästan 3 år till och från
o jag förtjänade inte min dåvarande kille.
Man är så jävla egoistisk som otrogen men det fatta jag inte då.
Nu äcklas jag bara av det jag gjort o känner mig ludrig.
Hon förtjänar absolut bättre
skärp dig
jag måste säga att jag håller med. din fru förtjänat nån bättre... och det där med förlossningen... klart som fan pappan ska vara med som stöd, för många är inte förlossningen direkt nån dans på rosor!!! det är faktist ganska krävande!!!
så skärp dej för fan... om du inte tänder på din fru när hon har fött ERAT barn är det fan ditt eget problem och om du sätter på grannfrun å har ångest... rätt åt dej... skäms!!!
hur kan du ta den lättaste utvägen istället för att prata med din fru och försöka lösa problemet??? dåligt dåligt dåligt!!! väx upp för fan... å ta hjälp, familjerådgivning kan ju kanske vara nått att satsa på, ring kommunens växel kan dom koppla dig till rådgivningen!!!
Håller med om att du måste vara ett Troll, För det här är så jävla dumt så man baxnar....
jag fattar inte dethär resonemanget. Varför skulle man inte vilja ha sex för att man sett sin fru föda barn? För att det såg "läskigt" ut? Så.. om jag står i duschen och min man springer in och har magsjuka och spyr osv då ska jag bli så avtänd för att jag vet hur han kan se ut i detta läge.. så att när han sen vill titta in i mina ögon och porra sig och ha sex så kommer jag resten av livet inte kunna släppa bilden av när han spyr..? Eller hur tänker man? Barn kommer ut den vägen, det är naturligt. Det finns dem som liggar analsex, där kommer också något ut. Eller oralsex och kyssar, tänk på allt som åker in där! (pizza, kaffe osv). Neeeej...
Tycker minsann inte att du verkar ha några problem alls, TS? VILL du lösa detta? För att du verkar ju rätt nöjd med att dissa din stackars fru och ligga med grannen. Ser inget annat än glada smileys och muntra ord här, när du berskriver situationen?
Handlar det kanske om att du får komplex för att något betydligt större än din kuk fick plats i din kvinnas underliv? Försök vara stolt istället, finns det något kvinnligare än att föda barn? Hon klarade av det! Tänk på när ni haft bra sex istället för att envisas med att repetera förlossningsbilder i huvudet. Hennes underliv ser förmodligen likadant ut nu som innan, det är bara dina tankar som spökar.
Har en bra lösning på otroheten med grannfrun också, föreställ dig henne föda barn. För det kommer hon med största sannolikhet att göra, om hon nu inte redan gjort det. Det kanske slutar med att du inte har något annat val än att sätta på killar istället : )
Som jag trodde, TS var inte här för att få hjälp eller råd.