• Glimmerfall

Ni som har svart-vita katter

Vi kom underfund med en speciell teori idag....sambon pratade med en arbetskamrat som har många katter på landet varav två svart-vita. Vi har en svart-vit honkatt som vi alltid har ansett vara ganska klumpig...inte alls så smidig som andra katter. Och när han tog upp det med sin arbetskamrat så visade det sig att hennes två svart-vita oxå var väldigt klumpiga.

Är det bara en tillfällighet eller är det så att svartvita katter inte är fullt så smidiga som andra katter?

• Svar på tråden Ni som har svart-vita katter
  • Våra Liv

vår svartvita katt är väldigt klumpig med, men måste ju villigt erkänna att min helvita katt jag hade för flera år sen emd var lika klumpig o även en sköldpaddsfärgfad kisse jag hade.

• JohPet

Min katt är i och för sig mest svart, och han är mycket smidig!

• NizzY

svart /vit och klumpig som en ko det är våran ronja det

• EllaGirl

Jag har haft två stycken och de har varit väldigt klumpiga ja =)

• zazla

nja. jag har haft två svartvita och de var ganska smidiga. Däremot var min senaste fruktansvärt klantig och han var grå tigrerad. Men ack så söt

• lilla mej

min kisse ar svart vit och hon e sa klok jag blir farsinerad av allt hon kan och forstar...

• Nyfiken gul

vår e svart o vit (mest svart) men någon mer graciös o smidig katt har jag aldrig sett!!

helt faschinerad av hur han kan balansera på diverse grejor här hemma utan att trilla ner eller stöta ner någon pryl....

• Tini

Har två stycken. Svart/vita.
    De är otroligt olika. Tini är slank och smidig. Prince är tjock och klumpig... De är även syskon.

• EllaGirl

Min teori är att hankatter är mer klumpiga är honkatter.

• bisou

Har också en svartvit katt och mer graciös katt får man leta efter. Otroligt smidig och försiktig är hon! har aldrig vält en enda grej här hemma! Eller haft sönde ngt. *peppar peppar*

Svar på tråden Ni som har svart-vita katter