Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Odd Molly för oss inbitna del IV

Ser att Milk&Honey kommit med nyheter, men även denna gång struntat i att beställa strl 4 i något, trist , där förlorade de mig som kund

Jo just det!
  • Kajsan
    Puffig Pingla skrev 2010-02-08 20:48:38 följande:
    Där är du ju. Gick och klurade på vart du tagit vägen. Visst är det du som brukar checka läget på Mixit också? Var där och tjuvfotade lite 4or idag men de hade knappt hängt ut något än.
    Jag är en mycket upptagen dam
    Tänkte kolla Mixit nåndag, men jag jobbar alltid när de har öppet, och nu är jag sjuuuk
    Jo just det!
  • Kajsan
    Morty skrev 2010-02-10 09:16:55 följande:
    Fixat!
    Å Traderalistan! *Vill ha*!
    Jo just det!
  • Kajsan
    smulan0 skrev 2010-02-10 16:02:46 följande:
    Kajsan och freemind, skickat!
    Tack!{#lang_emotions_flower}
    Jo just det!
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2010-02-11 10:08:25 följande:
    Hur är det ställt med folk....helt OT men idag fick jag tyvärr ställa in ett möte pga att sonen är sjuk. I min svarare fick jag ett jätte argt meddelande hur dåligt det var och att imorgon bör jag infinna mig kl 10....Trots att jag ställt in mötet redan igår eftermiddag då jag visste att sonen blivit sjukare och inte friskare. Detta meddelande kom från en kund (inte från min arbetsgivare) som vi ska investera väldigt mycket pengar i- Ursäkta.....man blir lite fundersam, inte direkt ngt jag valt.
    Men va fan! Vad borde du göra då enligt henne? Klart ett sjukt barn går före, mötet borde gå att skjuta på. *Morrar*
    Jo just det!
  • Kajsan
    Hilti skrev 2010-02-15 20:58:40 följande:
    Vet ni vad som är skiljnaden på en äkta Suede tassel bag från en kopia?Har letad runt på en del bloggar men hittar inget....
    Nä? Kopieras de?
    Jo just det!
  • Kajsan
    storblomman skrev 2010-02-19 12:21:51 följande:
    Måste fråga er om country-dreams. Har reklamerat en tröja och fått den godkänd som reklamation. CD meddelar att de mailat en ny faktura som jag ej fått. När jag efterfrågar får jag svar att de har skickat per post och detta var den 11/2. Fick snabbt en påminnelse på första fakturan medans jag väntade på besked om min reklamation. Vill inte gärna ha en påminnelse igen men känner att jag har tjatat om den nya fakturan så många gånger. Vågar nog inte beställa fler ggr därifrån, verkar vara en rörig "butik", eller?
    Ja, jag skulle aldrig beställa därifrån igen, har handlat i många butiker men aldrig vart med om sämre bemötande och strul.
    Jo just det!
  • Kajsan

Jag var på Åhlens idag för att kolla in Grandmas Coaten , velar mellan två storlekar där.
    Men de hade inte fått in den...

Jo just det!
  • Kajsan
    Mamma2001 skrev 2010-02-21 20:08:58 följande:
    HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP! Grandma`s Coat i chalk eller black? Kan sjutton inte bestämma mig! som vanligt....
    Chalk! Jag vill verkligen ha en, den är ruskigt snygg! Jag har en mörkblå som jag har använt massor, och visst är det risk för att en chalk blir smutsig, men man får ju undvika den i sandlådan
    Jo just det!
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV