Inlägg från: Mamma2001 |Visa alla inlägg
  • Mamma2001

vad skulle ni valt? Grandma`s i almost black, eller en tenfold i chalk? Beslutsångest.... Grandma coat i almost black kanske är liiiite tråkig? Sen upplever jag den rätt tung att ha på sig? Hjäääälp

(antar att svaret kan bli BÅDA! :) )

• Mamma2001
    MejaKiZnic skrev 2010-02-18 19:05:34 följande:
    Hej är det någon här i tråden som kan hjälpa mig hur man kombinerar sin rosa fonda dress, usel på att matcha gärna bilder
    rosa Fondan är sååå fin med ett par ljusa jeans ,med lite sjyssta slitningar!
  • Mamma2001
    Stargirl skrev 2010-02-21 20:26:21 följande:
    Black....cchalk blir galet solkig tror jag.
    Ja, det är lite så jag tänker med.Fast svart känns samtidigt rätt trist?! Och chalk är ju en superfin färg... Röd passar nog inte mig alls..... Hmm, svart kanske i alla fall då?
  • Mamma2001
    Skrutteruttan skrev 2010-02-22 08:24:26 följande:
    Åh, kommer den i chalk? Spännande! Jag skulle dock ta en i powder, klart snyggast av alla tycker jag...(själv skall jag försöka hitta en i röd eftersom jag köpte Lottalotta i powder)Almost black är jättesnygg, men känns lite vintrig....på våren vill jag ha färg och ljust .Lycka till i ditt val!
    Eller ja powder, jag kallar den chalk -fniss!
  • Mamma2001
    Stargirl skrev 2010-02-21 20:26:21 följande:
    Black....cchalk blir galet solkig tror jag.
    De har väl beställt en röd grandma`s ? var ju ett tag sedan jag provade denna i butik (ett par kollektioner tillbaka) och jag tycker den känns rätt tung och stor. Vilken stl. tog du? Är väl typ lika långa etc vi?! En 0 bör väl räcka?
  • Mamma2001
    YES! idag fick jag äntligen tag i min efterlängtade Fonda dress i rätt stl! Blev till slut en i almost black. Nu är butiken ett par mil nerråt, så jag inväntar snällt att maken ska förbi där imorgon eller fredag för att plocka upp den!

Ang Bronte shirt. Min lokala butik har fått in den i alla färger förrutom aprikos som jag var lite sugen på i början. Vilken färg hade ni valt utöver aprikosa? Jag tycker alla var fina på sitt sätt!
  • Mamma2001
    Sara Mia skrev 2010-02-24 11:25:50 följande:
    Det trodde man ju inte, men idag hämtade jag ut min jeanskjol (Blues skirt) och den passade inte mig alls. Varken storlek (0) eller modell. Den kändes stor, bred och vid i modellen och eftersom jag är 160 tyckte jag proportionerna blev fel. Jag provade med linnen, blusar och koftor men inget kändes rätt. Så nu åker den tillbaka. En 0:a finns alltså snart för den som är spekulant på Inne brandstore. Supertrevlig personal som jobbar där kan nämnas. Som tur är har jag min "gamla" OM-jeanskjol från förra året och den bara älskar jag. Så det är inte så synd om mig trots allt.
    Tråkigt... men tur du har din gamla kjol! Om jag fick välja hade jag mycket hellre haft den frå förra året! Den nya tycker jag inte alls är speciellt figursmickrande i modellen - tyvärr!
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV