Inlägg från: Mabimao |Visa alla inlägg
  • Mabimao

Odd Molly för oss inbitna del IV

Men om ingen affär köper in plaggen så kan de väl inte produceras?
    Om de inte väljer bara sin egen flagship store då. Och det kan man ju tycka att de skulle göra, men som jag förstått det rätt så har inte ens de allt av det som görs.....

Det dåliga ligger väl mest i att de är med bland produktbilderna.....varför inte bara visa det som verkligen produceras undrar jag

Nu var det inget jag absolut ville ha, men nog tror man att det som kom på bilderna skulle finnas. Den enda förklaringen man skulle köpa vore om något gått galet i produktion, eller visa sig bli fel på plaggen eller så.....

Ja, tråkigt är det hur som......

Varför ha produktbilder när det finns saker som inte görs och saker som inte är med där alls (färger på en del plagg)......minns jackan som inte fanns bilder på förrens jackorna funnits ett tag, knepigt.

Gud vad jag svamlar, sorry

• Mabimao

Tjoho, tycker Orangebag.nl var toppen att handla från.
    Idag kom min alpaca mix long cardigan, royal som fyndades för 50% och min deirdres dress brun också den 50%. Tjoho!
    Dessutom väldigt fina ihop!

Sedan kom poplin frill i rött från Folkart.se. FIN! Men jag tycker de verkar aningen större i år. Kanske är det inbillning, och det är ytterst lite, men det kanske bara handlar om att denna inte är tvättad ännu. Fin röd färg hur som helst.

Vilken paket dag!

• Mabimao
    Tindrisen03 skrev 2010-02-10 22:55:19 följande:
    Lägger till Tintinstyle på Östermalm, Melange i Västermalmsgallerian, Haven Stockholm i Vasastan, Pour Toi i Bromma
    ETC Odenplan (eller heter det ECT?)
  • Mabimao
    isako skrev 2010-02-11 21:55:04 följande:
    :-O eeehhh WHAT! Tycker verkligen du skall ta och spela upp det där meddelandet för din chef alt. hennes chef. Så får man fan inte bete sig!Töser! Någon som kan maila mig listan med T säljare?ÄNTLIGEN är dom mina! Har väntat lääänge på dom kan jag säga www.tradera.com/NYA-ODD-MOLLY-Rosa-Knastrumpo...
    ...till en viss Fonda kanske......
  • Mabimao
    gambia90 skrev 2010-02-14 12:28:42 följande:
    Åhhh. Jag var inne på Katinkas blogg   oddmollybesatt.blogspot.com/ och såg länken till höstens 327:or. Jag MÅSTE ha en av varje!!!
    Jag måste säga att jag inte riktigt gillar att bilder allt som oftare läcker ut nuförtiden.
    Liiiite för tidigt, och tråkigt att veta hur det kommer se ut så långt innan. Jag kanske är tråkig nu och heeelt ensam om detta, men förtar det inte lite av spänningen och förväntan inför visning o.s.v?
    Ville också säga KRAM till alla töser på alla hjärtans dag!
    (har en ur-usel helg med migrän så jag stannar till sängs)
  • Mabimao
    brawny skrev 2010-02-14 13:11:27 följande:
    Jag har inget emot det faktiskt. Dels för att det är roligt att lyfta blicken från det som är hetast just nu, dvs vår- och sommarkollektionen. Sen är det kul att se vad som blir det genomgående temat nästa säsong. Och sen kan det ju vara roligt att se de tidiga bilderna från showrooms för det kan ju hända en hel del på vägen till en färdig kollektion som visas och sen är redo att skickas till butikerna. Jag blev glad för den känsla av jordnära och lugna färger som jag fick när jag tittade på bilderna. Ser framemot det sen i höst. Men först är det vår och sommar och jag ska njuta av mina sommarmollysar till fullo. Hoppas att din migrän ger sig snart, det är INTE kul att ha det. Och ha en så mysig o go alla hjärtans som det nu går nerbäddad i sängen o så.
    Tack, jag hoppas det ger sig snart.
  • Mabimao

sorry för spam......så är det när man ligger till sängs.......
    Men guuuuud så irriterande det är med en som säljer 7 miljarder plagg (mest barnplagg) och ETT av dem råkar vara OM att då skriva det i rubriken på ALLA sina auktioner på T????????
    Jag kommer knappast bli sugen natt köpa en Po.p overall om jag letar OM kläder, eller?
    Märker att jag bara har klago inlägg idag....skyller det på huvudet ;-D

• Mabimao
    Pokergirl skrev 2010-02-14 22:08:28 följande:
    Håll nu tummarna för mig! Ska ett års jakt ha ett lyckligt slut?
    Vad? nyfiken.
    Läste just din blogg med besöket på ÖF. Varför skall folk vara sådana?
    Jag blir så trött! Snacka om att döma av utsidan , det var ju precis det HON gjorde, dömde dig. Missunsamhet är inte klädsam.
    Jag hade ocskå min Fonda idag på kvällen (migränen bättre) och fick komplimang av några och sneda blickar av några, OM igen liksom??? HAR jag inget annat?
    Jag ids inte ens svara på sådsana saker lägre.

Ang höstens kollektion.
    Högre priser, tummen ner. Smärtgräns redan nådd för mig.
    Mer i stil med äldre mer basic plagg, tummen upp för "tråkiga" mig.
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV