Inlägg från: storblomman |Visa alla inlägg
  • storblomman

Odd Molly för oss inbitna del IV

Skrutteruttan skrev 2010-02-10 15:42:29 följande:
    Igår kom 4 continent dress brown i brevlådan, bild i bloggen idag, tillsammans med Antidote frill tank i rose...Om någon vill kika
    Men vad fint det var!
  • storblomman

Är 4 continent stich eller vad den heter stor eller liten i stl?

• storblomman

Måste fråga er om country-dreams. Har reklamerat en tröja och fått den godkänd som reklamation. CD meddelar att de mailat en ny faktura som jag ej fått. När jag efterfrågar får jag svar att de har skickat per post och detta var den 11/2. Fick snabbt en påminnelse på första fakturan medans jag väntade på besked om min reklamation. Vill inte gärna ha en påminnelse igen men känner att jag har tjatat om den nya fakturan så många gånger. Vågar nog inte beställa fler ggr därifrån, verkar vara en rörig "butik", eller?

• storblomman

Å nej! Låter inte kul med CD. Väntar in posten idag o se om den kommer! Hur svårt kan det vara liksom!? Annars får jag höra av mig igen. Kanske ska meddela henne att hennes rykte verkar vara lite skamfilat.....

• storblomman

Tipsa mig snälla om de BÄSTA webshoparna! Här i stan finns väldigt dåligt utbud tycker jag så det blir till att handla över nätet.

• storblomman

Går det att få tag på nya #327 light cotton embroided? Tycker de är så fina! Vågar inte chansa på T

• storblomman

å så hade man ca 200kr i avgifter för att man inte har fått fakturan från CD. Allvarligt så kan ju inte en retur ta så lång tid att kunden hinner få påminnelseavgift!? Jag skickade med vändande post och sedan blev den antagligen liggandes hos CD. Fick påminna för att de skulle behandla ärendet....

• storblomman
    Pokergirl skrev 2010-02-19 20:12:18 följande:
    storblomman: Bestrid fakturan om du fått påminnelseavgifter. Har du skickat tillbaka i tid så ska du inte drabbas av påminnelseavgifter, det får CD stå för. Jag gillar Ajabaja, men tyvärr har dom inte faktura. Favoriter är dock Milk and Honey, beställde senast efter kl 15, fick sms på kvällen om att paketet var inlämnat på posten och paketet kom med rek dagen därpå.
    Har kontaktat Klarna idag som sköter fakturorna. Fakturan var redan hos inkasso. Pratade med dem och de lovade att skriva av alla avgifter. Men tråkigt att inte CD är snabbare med hanteringen! Absolut första gången i livet jag haft med inkasso att göra och vill ej riskera det igen! Så CD går fetbort för min del!
    Med föräldrar som jobbat på bank hela arbetslivet är jag "uppfostrad" att betala i tid, känns tråkigt att bli utsatt för något sådant när det inte har hängt på mig!
  • storblomman
    Tuffelisa skrev 2010-02-26 15:58:42 följande:
    Idag fick jag min traderavinst. "Helt ny, oanvänd! " enligt beskrivningen. Paketet innehöll en tunika som stank tvättmedel eller tvål, vet inte vad det är, men det lukar det "medlet" om mig nu då jag provade den. Förtom det var tunikan lagad  på två ställen på snörena som håller i sidenbanden. Är så besviken, hur kan man ens fundera på att kalla den ny Vet inte om det finns något man kan göra? Har mailat säljaren men hon svarar inte.
    Å stackare vad ledsamt! Hoppas att du får kontakt med henne!
  • storblomman

Halloj! Köpte en makeoutblouse i chalk på T. Enligt säljaren i kanonskick och endast tvättad 2 ggr (som vanligt.....) De vinröda blommönstren som liksom är tryckta är väldigt blekta på vissa ställen och liksom inte jämna i fägen. Ska den vara så? Någon som vet?

Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV