Inlägg från: anjis78 |Visa alla inlägg
  • anjis78

Odd Molly för oss inbitna del IV

Skall till malmö i morrån, och jag undrar vilken affär som har mest odd molly där?
    Någon affär som fortfarande lite rea kvar?

• anjis78
    efva skrev 2010-03-05 16:19:10 följande:
    Åhléns har mest just nu, de har fått nytt i veckan. Iisa på St Nygatan har också en del och Factory har lite. Jag tror dock inte att det finns någon rea kvar någonstans.
    Tack så mycket. Det får bli åhlens då, tvilar på att sambon orkar följa med på alla affärene tyvärr.
  • anjis78
    smulan0 skrev 2010-03-05 16:52:57 följande:
    ajabaja har ju också mycket (allt de har på sin hemsida) i Malmö
    Ajabaja ligger lite ifrån stan eller? De hade ju mycket fint .
  • anjis78

Hejsan, någon här som beställde ifrån ajabaja när de hade erbjudande om 50 % på den billigaste varan? I såfall undrar jag om ni har fått den manuella bekreftälsen med rätt summa att betala? Jag beställde torsdagskvällen, men har fortfarande inte hört något.

• anjis78

Finns det några lovely knit kvar på rean på mathilde, tex powder eller blå? Vad är numret?

• anjis78
    Puffig Pingla skrev 2010-07-09 14:34:51 följande:
    Bara lovely knit bunt. Både silver och guld.
    Mathilde har 08-207680
    Tack, jag har redan ringt. Powder Lovely kniten verkar vara slut  överalt. Typiskt att man alltid skall vara så sent ute.
  • anjis78
    Sylt skrev 2010-07-10 21:13:34 följande:
    Fyndade en LK, en "good t-shirt" och en alchemistry s/s hos Ajabaja! 50% och fanns en del kvar, bla jeansjackan i strl 1 - "synd" att man redan har en.....

Nu saknas bara en grandmas....
    Vilken LK köpte du, hade de någon i powder?  Har googlat hela dagen för att hitta en LK i powder (Stlr 2), men utan resultat. Ingen som har sett koftan någonstans?
  • anjis78
    Sylt skrev 2010-07-10 23:11:51 följande:
    En dark pink, fanns bara detta ex. Sen fanns det två av de randiga med glitter (jag o namn....)
    Det var synd, eller tur för digDrömmer Det är väl LK bunt du tänker på.
  • anjis78

Jag har strl 2 i min lovely knit i ull, hur är koftan i bomull storleksmessig? Funkar det med 2 där också?

• anjis78

Lite OT, men vet att många här också shoppar chillnorway. Hur är topaz tunikaen i storlek, kan jag som är 174 och 62 kg ha L? Skall gå ner några kg och vill att den funkar da också.

• anjis78
    smulan0 skrev 2011-01-07 18:37:05 följande:
    Då tycker jag helt klart M!
    Ja det var väl egentligen det jag tänkte, men hittade L till halva priset och hade hoppas att den skulle vara väldigt liten i storleken. Tack för svar, själv om det inte var det svaret jag ville haSkrattande
  • anjis78
    Mabimao skrev 2011-01-07 18:38:26 följande:
    Alla i denna kollektion som jag provat har varit små i stl......
    Svårt att utala sig om den passar......vad har du annars på kläder?
    Har 38/40 eller m på det mesta i klädväg. Har både kläder i 1 och 2 ifrån Odd Molly
    Duntoffla skrev 2011-01-07 19:50:33 följande:
    Jag har ju sålt min i L och det var för att den var lite tight över underarmarna bla.  Jag är lika lång som du men väger betydligt mer än du. Jag tror att du ska ha M.
    Okay, men jag har sett bilder på dig och du ser mycket smalare ut änn mig. Men det bästa är väl att prova, orkar inte hålla på att skicka tillbaka.
  • anjis78
    Norrlandssyster skrev 2011-09-14 21:31:16 följande:
    Dom var ju roliga, riktigt fina! Fast tveksamt om dom passar till kostymbyxor.

haha tycker du inte? Flört Nej da har jag tyvärr inga tips, inga kostymbyxor här inte.

Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV